ROK 2019
- Artykuły:
- Dot. Ilości ryz papieru zakupionych w 2018 roku.
- Dot. Czy Gmina Dobra jest zobowiązana do prowadzenia audytu wewnętrznego na skutek przekroczenia kwoty 40 milionów o której mowa w ustawie o finansach publicznych.
- Dot. Rozporządzenia w sprawie podniesienia dopuszczalnych poziomow pól elektromagnetycznych .
- Dot. wskazania właścicieli Cmentarzy Żydowskich znajdujących sie na terenie Gminy Dobra.
- Dot. ilu radców prawnych lub adwokatów prowadzi obsługę prawną na podstawie umów o pracę lub umów cywilnoprawnych.
- Dot. działań władzy ustawodawczej i wykonawczej.
- Dot.czy Gmina Dobra w okresie od X.2018r do dnia 29.X.2019r nabywała w drodze umowy sprzedaży nieruchomośći pod infrastrukturę drogową.
- Dot. informacji ile srodków przeznaczono na zakup i utrzymanie systemów informatycznych.
- Dot. obsługi elektronicznych faktur Vat.
- Dot. budowy przydomowych oczyszczalni ścieków.
- Dot. informacji czy Gmina jest czynnym podatnikiem Vat.
- Dot.informacji kto odpowiada za przyjmowanie zgłoszeń w przypadku podejrzenia spalania śmieci/odpadów oraz w jaki sposób można zgłaszać przypadki podejrzenia spalania śmieci.
- Dot.uświadamiania obywateli o zagrożeniach płynących z korzystaniaz urządzeń bezprzewodowych.
- Dot.podmotów jakie wystąpiły w ciągu oststnich 12 miesięcy o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia .
- Dot. informacji w jakiej kwocie zostały naliczone podatki od nieruchomości za 2018 roka w jakiej miasto otrzymało wpłaty za 2018 rok.
- Dot.Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
- Dot.informacji na temat Raportu o Stanie Gminy Dobra.
- Dot.placówek oświatowych które otrzymują wsparcie finansowe z przyznanej gminie rezerwy oświatowej.
- Dot. kosztów jakie poniosła Gmina ( Styczeń-Maj 2019r) w związku z korzystaniem z usług telekomunikacyjnych.
- Dot. wykonywania audytu wewnętrznego o którym mowa w art. 272 ustawy o finansach publicznych.
- Dot. współpracy gmin z innymi podmiotami, jak również jakośc działań instytucji publicznych na poziomie lokalnym.
- Dot. informacji o planowanych pokazach sztucznych ogni lub wydarzeń komplementarnych jak pokazy świetlne.
- Dot. obsługi prawnej, czy Gmina posiada audytora wewnętrznego, czy Gmina korzysta z usług inspektora ochrony danych osobowych.
- Dot informacji czy w Gminie Dobra realizowany jest program sterylizacji/kastracji zwierząt właścicielskich.
- Dot. funkcjonowania lub budowy ferm norek, chlewni oraz kurników w związku z którymi w latach 2009-2019 prowadzone były protesty.
- Dot. wyszczególnienia parku maszynowego przeznaczonego do zadań oczyszczania Gminy.
- Dot.oprogramowania użytkowanego w Urzędzie oraz zapewnienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych.
- Dot kosztów związanych z korzystaniem z usług telekomunikacyjnych.
- Dot. Inspektora Ochrony Danych, oraz przepisów dotyczących ochrony danych przez podmioty sektora finansów publicznych.
- Dot. wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: budowa 4 sztuk elektrowni wiatrowych w Gmnie Dobra.
- Dot. realizacji zadań publicznych realizowanych za pomocą zaangażowania kapitałów prywatnych.
- Dot. scanów lub kopii wniosków dyrektorów szkół o udzielenie wsparcia finansowego w roku 2019 na zakup pomocy dydaktycznych składanych w ramach Rządowego programu " Aktywna Tablica"
- Dot. liczby posiadanych komputerów i serwerów.
- Dot. nakładów pieniężnych poniesionych na zakup nowych na sadzeń drzew w roku 2018.
- Dot. Biuletynu Informacji Publicznej.
- Dot. funduszy zewnętrznych na utworzenie oraz bieżące funkcjonowanie miejsc wychowania przedszkolnego.
- Dot. Inspektora Ochrony Danych, Biuletynu Informacji Publicznej.
- Dot. audytu wewnętrznego.
- Dot. przekazania adresu skrzynki podawczej ePUAP.
- Dot. czy Urząd korzysta z usług podmiotów zewnętrznych w zakresie świadczenia usługi Inspektora Ochrony Danych.
- Dot. przekazywania przez Urząd za pośrednictwem kanałów informacyjnych Gminy , bezpłatnych informacji przeznaczonych dla lokalnych Mikroprzedsiębiorców.
- Dot. emisji obligacji.
- Dot. sprawozdania OS-5, M-06, RRW-2.
- Dot. wykazu sołtysów w kadencji 2019-2024.
- Dot. czy jednostka posiada stanowisko Archiwisty Zakładowego.
- Dot. umowy na świadczenie usługi Inspektora Danych Osobowych.
- Dot archiwum zakładowego w Urzędzie Miejskim w Dobrej.
- Dot. ochrony danych osobowych po 01.05.2018r.