ROK 2020
- Artykuły:
- Dot. planu zarządzania kryzysowego, planu operacyjnego ochrony przed powodzią, planu ewakuacji I i II stopnia.
- Dot informacji na temat nagród oraz dodatków dla urzędników za lata 2017-2020.
- Dot. listy firm asenizacyjnych posiadających aktualne pozwolenie na odbiór nieczystości płynnych na terenie Gminy Dobra.
- Dot. informacji o pracy zdalnej w Urzędzie
- Dot. udostępnienia informacji czy Gmina Dobra nabywała w drodze umowy sprzedaży nieruchomości pod infrastrukturę drogową.
- Dot. udostępnienia informacji czy Gmina Doba podjęła Uchwałę w sprawie ograniczeń w zakresie sprzedaży napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży w określonych godzinach.
- Dot. podmiotu dostarczającego system informacji prawnej dla zobowiązanego do udzielenia informacji.
- Dot. realizacj zadań w obszarze zarządzania budynkami i lokalami mieszkalnymi.
- Dot jakie cyfrowe rozwiązania oferuje Urząd mieszkańcom.
- Dot informacji czy na terenie Gminy znajdują się Cmentarze Żydowskie.
- Dot. liczby mieszkańców, liczby wyborców ujętych w rejestrze wyborców.
- Dot. użytkowania maeczek i przyłbic.
- Dot. kosztow funkcjonowania Urzędu za 2019 rok
- Dot. wydanych Decyzji o warunkach zabudowy i Decyzji o Środowiskowych uwarunkowaniach dla instalacji fotowoltaicznych oraz turbin wiatrowych.
- Dot. dofinansowania do instalacji fotowoltaicznych w jednostce samorządu terytorialnego.
- Dot. udostępnienia informacji w zakresie: warunki zabudowy nr 61/10 znak sprawy IGŚ-7331/61/10
- Dot. czy Urząd stosuje Globalne Numery Lokalizacyjne w celu rejestracji i wymiany dokumentów przez Platformę Elektronicznego Fakturowania.
- Dot.Inspektora Ochrony Danych.
- Dot. kwot wydatkowanych na zakup środków do dezynfekcji rąk tzw metodą wcierania.
- Dot. podpisanych umów ze schroniskiem dla zwierząt oraz z lecznicą weterynaryjną.
- Dot. corocznych sprawozdań przekazywanych do GUS-u: OS-3, OS-5, M-06, RRW-2.
- Dot. wypełnienia ankiety czy w Urzędzie działa system EZD.
- Dot. wydanych decyzji o warunkach zabudowy dla farm fotowoltaicznych.
- Dot środków biologicznych i chemicznych stosowanych do uzdatniania wody oraz oczyszczalni ścieków.
- Dot.zamówień publicznych.
- Dot. informacji o miejscu przechowywania ksiązki ewidencji pobytu na polowaniu indywidualnym.
- Dot. zasad funkcjonowania organów władzy publicznej , polityki władz, danych publicznych, majątku publicznego.
- Dot. czy Gmina Dobra prowadzi zielony budżet obywatelski.
- Dot. udzielonych przez jednostkę zamówień publicznych.
- Dot. energii elektrycznej i Punktów Poboru Energii.
- Dot. czy Gmina posiada listę oficjalnych adresów e-mail do komunikacji zdalnej z jednostkami pomocniczymi.
- Dot. miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obszarów pasa technologicznego linii elektroenergetycznej 220kV relacji Adamów- Pabianice.
- Dot. informacji czy zostały przekazane informacje o wyborcach Poczcie Polskiej.
- Dot.informacji które szkoły w Gminie skorzystały z dofinansowania wyposażenia na pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji podstawy programowej.
- Dot. podjętych w gminie środków ochrony krajobrazu.
- Dot. czy Gmina Dobra prowadzi budżet obywatelski.
- Dot. systemu bezpieczeństwa informacji, w tym zapewnienia cyberbezpieczeństwa w urzędzie poprzez wypełnienie ankiety.
- Dot. wysoości ceny za zakup energii elektrycznej oraz o wskazanie do kiedy obowiązują umowy na zakup energii elektrycznej.
- Dot. opieki nad bezdomnymi zwierzętami i ich wyłapywanie.
- Dot.inspektora Ochrony Danych Osobowych.
- Dot.urządzeń badających jakość powietrza.
- Dot inspektora Ochrony Danych Osobowych.
- Dot. prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem azbestu w roku 2019.
- Dot. decyzji o wydanych warunkach zabudowy i decyzjach środowiskowych.
- Dot. informacji kto był burmistrzem w kadencji 1990r-1994r,1994r-1998r, 1998r-2000r.
- Dot. Informacji na temat raportu o stanie Gminy Dobra.