Symbol:


Wydział:
Sekratariat

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2004r., Nr 153, poz. 1271, Dz. U. z 2004r., Nr 240, poz. 2407)


Opłaty:
Nie pobiera się

Termin odpowiedzi:
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.


Jednostka odpowiadająca:
Inspektor ds. obsługi sekretariatu i Rady Miejskiej w Dobrej pokój nr 8 tel. (063) 279 90 11 wew. 20

Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji o odmowie udostępnienia informacji publicznej wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie,
z tym, że: odwołanie od decyzji rozpoznaje się w terminie 14 dni, uzasadnienie decyzji o odmowie udostępnienia informacji zawiera także imiona, nazwiska i funkcje osób, które zajęły stanowisko w toku postępowania oraz oznaczenie podmiotów, ze względu na których dobra określone ustawą, wydano decyzję o odmowie.


Uwagi:


Dokumenty
  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej Wymagany