Protokół nr 10/08

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrej,

które odbyło się w dniu 25.02.2008 r.

w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dobrej.

 

 

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrej Henryk Gręzicki o godz. 1005 otworzył posiedzenie Komisji i po powitaniu oświadczył, iż zgodnie z listą obecności w posiedzeniu uczestniczy 4 radnych: Henryk Gręzicki – przewodniczący, Jan Grzelak – zastępca przewodniczącego oraz członkowie Komisji: Wiesław Ignaczak i Kazimierz Turkiewicz, co wobec statutowego składu Komisji wynoszącego 4 osoby stanowi quorum pozwalające na podejmowanie prawomocnych decyzji.

Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.

Protokołowała obrady – Barbara Wituła – insp. UM w Dobrej.

 

Porządek  obrad :

 

Plan pracy Komisji Rewizyjnej na 2008r.

 

 

ad: 1.

 

Przewodniczący Henryk Gręzicki poinformował radnych, że zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym i Statucie Gminy Dobra Komisja Rewizyjna do końca I kwartału musi przedstawić plan pracy.

 

Wypracowany został plan pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2008 w następującym brzmieniu:

 

LUTY

Przyjęcie planu pracy na 2008 r.

 

MARZEC

Ocena sprawozdania z wykonania budżetu za 2007 r.

Opracowanie rocznego sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej za 2007 r.

 

KWIECIEŃ

 

Uzgodnienie wniosku w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza Dobrej

 

MAJ

Kontrola funkcjonowania  Urzędu Miejskiego  w Dobrej

CZERWIEC

 

Realizacja ustawy w sprawie utrzymania czystości i porządku w gminie. /Regulamin Utrzymania  i Porządku na terenie Gminy i Miasta DOBRA-Uchwała nr V/23/97 RM w Dobrej z dnia 16.10.1997 r./

Informacja z realizacji programu „Wszystko zaczyna się od marzeń”

WRZESIEŃ

Kontrola z funkcjonowania Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Dobrej

Informacja z funkcjonowania oświaty na terenie miasta i gminy Dobra

 

PAŹDZIERNIK

 

Kontrola wykonania uchwał Rady Miejskiej od początku kadencji

LISTOPAD

Kontrola wykorzystania środków w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy w Dobrej

 

Inne zadania zlecone przez Radę Miejską w Dobrej

 

            Przewodniczący Henryk Gręzicki oświadczył, że plan pracy Komisji Rewizyjnej na 2007 r. zostanie przedstawiony na posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej w Dobrej, a następnie projekt uchwały w powyższej sprawie na najbliższej sesji Rady Miejskiej.

 

 

            W związku z tym, że porządek obrad Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrej został wyczerpany, przewodniczący Komisji Henryk Gręzicki o godz. 1100 zakończył obrady Komisji, dziękując wszystkim za przybycie i udział w obradach.

 

 

        Protokołowała :                                                                      Przewodniczący

                                                                                       Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej

            Inspektor                                                                           w   D o b r e j

        Barbara Wituła                                                                      Henryk Gręzicki