Protokół nr 5/07
----------------------------------------------------------
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Dobrej, które odbyło się w dniu 03.04.2007 r.
w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dobrej.
Zastępca przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrej Jan Grzelak o godz. 905 otworzył posiedzenie Komisji i po powitaniu oświadczył, iż zgodnie z listą obecności w posiedzeniu uczestniczy 4 radnych: Jan Grzelak – zastępca przewodniczącego oraz członkowie Komisji: Wiesław Ignaczak, Rafał Pietrzak, Kazimierz Turkiewicz, co wobec statutowego składu Komisji wynoszącego 5 osób stanowi quorum pozwalające na podejmowanie prawomocnych decyzji.
Nieobecny przewodniczący Komisji Rewizyjnej Henryk Gręzicki.
Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Protokołowała obrady – Barbara Kominiarczyk – insp. UM w Dobrej.
Porządek obrad :
1. Uzgodnienie wniosku w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza Dobrej.
ad: 1.
Przewodniczący oznajmił, że Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Dobrej na swym posiedzeniu w dniu 30 marca 2007 r. omówiła realizację budżetu Gminy i Miasta Dobra za 2006 r.
Radni nie stwierdzili uchybień w jego realizacji, dlatego zaproponował pozytywne zaopiniowanie wykonanie budżetu gminy za 2006 rok.
Następnie zastępca przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Jan Grzelak przedstawił projekt uchwały w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Dobrej wraz uzasadnieniem.
Członkowie Komisji Rewizyjnej pozytywnie zaopiniowali przedstawiony projekt uchwały.
Przewodniczący zarządził przegłosowanie „Uchwały w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Dobrej za 2006 r.”
W posiedzeniu komisji uczestniczyli czterej członkowie komisji.
Uchwała wraz z uzasadnieniem w głosowaniu jawnym została przyjęta jednogłośnie. „Za” głosowali: zastępca przewodniczącego Jan Grzelak oraz członkowie Komisji: Wiesław Ignaczak, Rafał Pietrzak, Kazimierz Turkiewicz
Uchwała Nr 1/07 Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 3.04.2007 r. w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Dobrej za 2006 r. stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Uzgodniono, że powyższa uchwała wraz z uzasadnieniem wniosku zostanie przekazana Regionalnej Izbie Obrachunkowej, Przewodniczącemu Rady Miejskiej w Dobrej i radnym.
W związku z tym, że porządek obrad Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrej został wyczerpany przewodniczący Komisji Jan Grzelak zakończył o godz. 1015 obrady Komisji dziękując wszystkim za przybycie i udział w obradach.
Na tym protokół zakończono i podpisano.
Protokołowała : Przewodniczący
Komisji Rewizyjnej
Inspektor Rady Miejskiej w D o b r e j
Barbara Kominiarczyk Jan Grzelak