z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrej,
które odbyło się w dniu 18.01.2007 r.
w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dobrej.
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrej Henryk Gręzicki o godz. 1005 otworzył posiedzenie Komisji i po powitaniu oświadczył, iż zgodnie z listą obecności w posiedzeniu uczestniczy 5 radnych: Henryk Gręzicki – przewodniczący, Jan Grzelak – zastępca przewodniczącego oraz członkowie Komisji: Wiesław Ignaczak, Rafał Pietrzak i Kazimierz Turkiewicz, co wobec statutowego składu Komisji wynoszącego 5 osób stanowi quorum pozwalające na podejmowanie prawomocnych decyzji.
Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Protokołowała obrady – Barbara Kominiarczyk – insp. UM w Dobrej.
Porządek obrad :
Plan pracy Komisji Rewizyjnej na 2007 r.
Sprawozdanie z działalności w 2006 r.
ad: 1.
Przewodniczący Henryk Gręzicki poinformował radnych, że zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym i Statucie Gminy Dobra Komisja Rewizyjna do końca I kwartału musi przedstawić plan pracy.
Wypracowany został plan pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2007 w następującym brzmieniu:
LUTY |
Przyjęcie planu pracy na 2007 r. |
Opracowanie rocznego sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej
za 2006 r. |
MARZEC – KWIECIEŃ |
Ocena sprawozdania z wykonania budżetu za 2006 r. |
MAJ |
Kontrola funkcjonowania Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrej (w terenie) |
CZERWIEC |
Kontrola działania programu „Wszystko zaczyna się od marzeń” |
WRZESIEŃ – PAŹDZIERNIK |
Kontrola realizacji Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Dobra |
LISTOPAD |
Kontrola funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Dobrej. |
Przewodniczący Henryk Gręzicki oświadczył, że plan pracy Komisji Rewizyjnej na 2007 r. zostanie przedstawiony na posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej w Dobrej, a następnie projekt uchwały w powyższej sprawie na najbliższej sesji Rady Miejskiej.
ad: 2.
Przewodniczący Henryk Gręzicki poinformował, że Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrej z działalności w 2006 r. zawierać będzie:
Liczbę, przedmiot, miejsce, rodzaj i czas przeprowadzonych kontroli
Wykaz wniosków podjętych w toku kontroli
Wykaz uchwał podjętych przez komisję rewizyjną
Ocenę wykonania budżetu gminy za rok ubiegły oraz wniosek w sprawie absolutorium.
Dodał, ze w roku 2006 oprócz kontroli wykonania budżetu przeprowadzono następujące kontrole:
Problemową (17.07.2006 r.) w sprawie:
Przygotowania organizacyjnego gminy do zbierania śmieci do zakładu utylizacji w Prażuchach Nowych
Kontroli przez Burmistrza podległych jednostek w świetle ustawy o finansach publicznych
Problemową – w dniu 11.10.2006 r. dotyczącą:
Realizacja Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na terenie Gminy Dobra
Zarządzanie budynkami komunalnymi i realizacja umów zawartych między Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrej a wspólnotami mieszkaniowymi
Przewodniczący Henryk Gręzicki oświadczył, że sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z działalności w 2006 r. zostanie przekazane radnym i przedstawione na posiedzeniach Komisji Rady.
Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrej z działalności w 2006 r. stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
W związku z tym, że porządek obrad Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrej został wyczerpany przewodniczący Komisji Henryk Gręzicki zakończył o godz. 1125 obrady Komisji dziękując wszystkim za przybycie i udział w obradach.
Protokołowała : Przewodniczący
Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej
Inspektor w D o b r e j
Barbara Kominiarczyk Henryk Gręzicki