Dobra, dn. 07.12.2007
Nr sprawy ZP -9/07
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1. Zamawiający:
Gmina Dobra Pl. Wojska Polskiego 10
62-730 Dobra, tel, fax. /063/ 279-90-11
Adres e-mail: burmistrz@gmina.dobranet.pl
Witryna: http://dobra.nowoczesnagmina.pl
2. Ogłasza przetarg nieograniczony na :
Udzielenie kredytu inwestycyjnego do kwoty 270.000,00 zł (dwieście siedemdziesiąt tysięcy zł) z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. „Przebudowa drogi gminnej Mikulice - Stefanów”
3. Termin realizacji zamówienia do dnia 28.12.2007
4. Postępowanie nie zostało poprzedzone wstępną kwalifikacją.
5. Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście, w :
Urząd Miejski w Dobrej
ul. pl. Wojska Polskiego10
62-730 Dobra
lub pobrać ze strony internetowej : http://dobra.nowoczesnagmina.pl
6. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest: Beata Kmieć tel. 279-90-11 pokój nr 20. Informacji udzielać będzie w godz. 800-1500, adres e-mail: skarbnik@gmina.dobranet.pl
7. W przetargu mogą wziąć udział oferenci niw wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2 , spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe: spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w terminie do dnia 2007.12.14 do godziny 1400
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2007.12.14 o godzinie 1400w siedzibie Zamawiającego w sali narad.
10. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie :
a/ cena oferty - 100%