Dobra, dn. 07.12.2007

 

   Nr sprawy ZP -9/07

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

1.      Zamawiający:

Gmina Dobra Pl. Wojska Polskiego 10

62-730 Dobra, tel, fax. /063/ 279-90-11

Adres e-mail: burmistrz@gmina.dobranet.pl

Witryna: http://dobra.nowoczesnagmina.pl

2.      Ogłasza przetarg nieograniczony na :

Udzielenie kredytu inwestycyjnego do kwoty 270.000,00 zł (dwieście siedemdziesiąt tysięcy zł) z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. „Przebudowa drogi gminnej Mikulice - Stefanów”

3.      Termin realizacji zamówienia do dnia 28.12.2007

4.      Postępowanie nie zostało poprzedzone wstępną kwalifikacją.

5.      Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście,  w :

Urząd Miejski w Dobrej

ul. pl. Wojska Polskiego10

62-730 Dobra

      lub pobrać ze strony internetowej : http://dobra.nowoczesnagmina.pl

6.      Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest: Beata Kmieć tel. 279-90-11 pokój nr 20. Informacji udzielać będzie w godz. 800-1500, adres e-mail: skarbnik@gmina.dobranet.pl

7.      W przetargu mogą wziąć udział oferenci niw wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2 , spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe: spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

8.        Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w terminie do dnia 2007.12.14 do godziny 1400

9.       Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2007.12.14 o godzinie 1400w siedzibie Zamawiającego w sali narad.

10.   Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie :

a/  cena oferty                                                   -              100%