Uchwała Nr VII/49/07

Rady Miejskiej w Dobrej

z dnia 27 marca 2007 r.

 

 

w sprawie zmiany uchwały dotyczącej ustalenia  trybu  postępowania 

udzielenie  dotacji na  inne  zadania  publiczne  niż  określone  w  ustawie o  działalności  pożytku  publicznego i  o  wolontariacie, sposobu  jej  rozliczania oraz  sposobu  kontroli  wykonywania  zleconego  zadania

 

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990  roku  o  samorządzie  gminnym  (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 ze zmianami) oraz art. 176 ust. 3 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr  249  poz.  2104  ze  zmianami)

uchwala  się  co  następuje:

 

§ 1

 

W Uchwale  Nr VI/39/07 z dnia 28 lutego 2007 r.  w sprawie ustalenia  trybu  postępowania  o  udzielenie  dotacji na  inne  zadania  publiczne  niż  określone  w  ustawie o  działalności  pożytku  publicznego i  o  wolontariacie, sposobu  jej  rozliczania oraz sposobu  kontroli  wykonywania  zleconego  zadania wprowadza się następujące zmiany :

1.      uchyla się w § 7 ust. 1 pkt 4

2.      uchyla się w § 8 ust. 4 pkt 1

 

§ 2

 

Wykonanie  uchwały  powierza  się Burmistrzowi  Dobrej

 

 

§ 3

 

Uchwała  wchodzi  w  życie  w  terminie  14  dni  od dnia  ogłoszenia  w  Dzienniku Urzędowym  Województwa Wielkopolskiego.