Uchwała Nr V/29/07 - w sprawie zmiany uchwały dotyczącej ustalenia terminów płatności przez inkasentów
Uchwała Nr V/29/07
Rady Miejskiej w Dobrej
z dnia 22 lutego 2007 r.
w sprawie zmiany uchwały
dotyczącej ustalenia terminów płatności przez inkasentów
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) oraz art. 47 § 4a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zmianami)
Rada Miejska w Dobrej uchwala, co następuje:
§ 1
W Uchwale Nr XV/110/04 z dnia 23 listopada 2004 r. w sprawie ustalenia terminów płatności przez inkasentów § 2 otrzymuje brzmienie
„Ustala się termin płatności opłaty targowej przez inkasenta na środę każdego tygodnia za okres od czwartku z poprzedniego tygodnia do środy po zakończeniu zbierania opłaty targowej w tym dniu.”
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Dobrej
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.