Uchwała Nr V/29/07

Rady Miejskiej w Dobrej

z dnia 22 lutego 2007 r.

 

w sprawie zmiany uchwały

dotyczącej ustalenia terminów płatności przez inkasentów

 

 

            Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami)  oraz art. 47 § 4a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zmianami)

Rada Miejska w Dobrej uchwala, co następuje:

 

§ 1

 

W Uchwale Nr XV/110/04 z dnia 23 listopada 2004 r. w sprawie ustalenia terminów płatności przez inkasentów § 2 otrzymuje brzmienie

„Ustala się termin płatności opłaty targowej przez inkasenta na środę każdego tygodnia za okres od czwartku z poprzedniego tygodnia do środy po zakończeniu zbierania opłaty targowej w tym dniu.”

 

§ 2

 

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Dobrej

 

§ 3

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.