Uchwała Nr III/14/06 - w sprawie ustalenia wysokości diet dla radnych oraz zasad zwrotu kosztów podróży służbowych
Uchwała Nr III/14/06
Rady Miejskiej w Dobrej
z dnia 28 grudnia 2006 r.
w sprawie ustalenia wysokości diet dla radnych oraz zasad zwrotu kosztów podróży służbowych
Na podstawie art. 25 ust. 4 i 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz. 1591 ze zmianami) oraz § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2000 r. w sprawie sposobu ustalania należności z tytułu zwrotu kosztów podróży służbowych radnych gminy (Dz. U. nr 66, poz. 800 ze zmianami)
Rada Miejska w Dobrej u c h w a l a , co następuje :
§ 1
1. Ustala się zryczałtowaną dietę miesięczną dla:
1) Przewodniczącego Rady w kwocie stanowiącej równowartość 32 pełnych diet przysługujących pracownikowi z tytułu podróży służbowej,
2) Wiceprzewodniczących Rady w kwocie stanowiącej równowartość 12 pełnych diet przysługujących pracownikowi z tytułu podróży służbowej,
2. Ustala się dietę dla:
1) Przewodniczących stałych i doraźnych Komisji w kwocie stanowiącej równowartość 10 pełnych diet przysługujących pracownikowi z tytułu podróży służbowej,
2) pozostałych radnych w kwocie stanowiącej równowartość 7 pełnych diet przysługujących pracownikowi z tytułu podróży służbowej,
§ 2
1. Zryczałtowana dieta miesięczna płatna jest w okresach miesięcznych z dołu w kasie Urzędu.
2. Dietę określoną w § 1 ust. 2 pkt 1 Przewodniczący otrzymuje za udział:
1) w sesji Rady,
2) w posiedzeniu Komisji, której przewodniczy,
3) w posiedzeniu innej Komisji Rady jeżeli w szczególności :
a) przedstawia wnioski,
b) składa sprawozdanie
c) wyraża opinię
Komisji Rady, której jest Przewodniczącym. sesji Rady.
3. Dietę określoną § 1 ust. 2 pkt 2 otrzymuje radny za udział w posiedzeniach stałych i doraźnych Komisji do których został powołany.
4. W razie zbiegu posiedzeń w tym samym dniu radny otrzymuje tylko jedną dietę, dietę wyższą.
5. Podstawą do wypłacenia diet określonych w § 1 ust. 2 jest podpis radnego i Przewodniczącego Komisji na liście obecności prowadzonej przez pracownika Urzędu na stanowisku obsługi rady.
§ 3
1. Zwrot kosztów podróży radnych następuje według obowiązujących przepisów wydanych na podstawie art. 25 ust. 10 ustawy o samorządzie gminnym.
2. Czynności związane z ustaleniem terminu i miejsca wykonywania zadania oraz miejscowość rozpoczęcia i zakończenia podróży służbowej w stosunku do Przewodniczącego Rady wykonuje I Wiceprzewodniczący.
§ 4
Traci moc Uchwała Nr II/15/02 z dnia 12 grudnia 2002 r. w sprawie ustalenia wysokości diet dla radnych oraz zasad zwrotu kosztów podróży służbowych
§ 5
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Dobrej.
§ 6
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Rady Miejskiej w Dobrej
§ 2
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Magdalena Piasecka |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Magdalena Piasecka |
Data wprowadzenia: | 2007-03-14 10:34:14 |
Opublikował: | Magdalena Piasecka |
Data publikacji: | 2007-03-14 10:35:33 |
Ostatnia zmiana: | 2007-03-14 10:35:33 |
Ilość wyświetleń: | 1531 |