Uchwała Nr XXVIII/212/06

Rady Miejskiej w Dobrej

z dnia 25 października 2006 r.

 

w sprawie: zmiany budżetu na 2006 rok

 

                Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 ze zmianami), art. 165, art.174, art. 184 ust. 1 i 2 pkt 1 oraz ustęp 3, art. 188 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. – o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104 ze zmianami)

Rada Miejska w Dobrej u c h w a l a, co następuje:

 

§ 1

 

W uchwale nr XXII/171/05 z dnia 28 grudnia 2005 r. Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie: budżetu gminy na 2006 r., zmienionej uchwałą Nr XXIII/186/06 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 27 marca 2006 r., zarządzeniem Nr 6/2006 Burmistrza Dobrej z dnia 31 marca 2006 r, uchwałą Nr XXIV/197/06 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 27 kwietnia 2006 r., zarządzeniem Nr 7/2006 Burmistrza Dobrej z dnia 25 maja 2006 r., uchwałą Nr XXVI/207/06 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 30 czerwca 2006 r., zarządzeniem Nr 19/2006 Burmistrza Dobrej z dnia 31 lipca 2006r., zarządzeniem Nr 23/2006 Burmistrza Dobrej z dnia 30 sierpnia 2006r., zarządzeniem Nr 24/2006 Burmistrza Dobrej z dnia 31 sierpnia 2006r.,uchwałą Nr XXVIII/208/06 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 29 września 2006r., wprowadza się następujące zmiany:

 

1.             W § 1 uchwały kwotę dochodów w wysokości 10.250.258,71 zł w tym:

-        dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 1.490.755,00 zł

-        dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin w kwocie 325.067,00 zł

zastępuje się kwotą w wysokości: 10.649.209,71 zł w tym:

-        dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 1.884.755,00 zł

-        dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin w kwocie 330.018,00 zł

 

2.             W § 2 uchwały kwotę wydatków w wysokości 11.464.834,71 zł  w tym:

-        wydatki na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 1.490.755,00 zł

-        wydatki na realizację własnych zadań bieżących gmin w kwocie 325.067,00 zł

zastępuje się kwotą w wysokości: 11.863.785,71 zł w tym:

-        wydatki na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 1.884.755,00 zł

-       wydatki na realizację własnych zadań bieżących gmin w kwocie 330.018,00 zł

 

3.             § 3 uchwały otrzymuje brzmienie „Przychody i rozchody budżetu stanowi załącznik nr 3 do uchwały. Deficyt budżetu w kwocie 1.214.576,00 zł zostanie pokryty z zaciągniętych pożyczek i kredytów na rynku krajowym, natomiast kwotę 76.273,00 zł uzyskaną z dochodów oraz część wolnych środków jako nadwyżka środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy, wynikająca z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w wysokości 296.951,00 zł przeznacza się na spłatę kredytów i pożyczek w łącznej kwocie 373.224,00 zł”. Treść załącznika nr 3 do uchwały określa załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.

 

4.             W załączniku nr 1 do uchwały „Dochody budżetu na 2006 r.” wprowadza się następujące zmiany:

a)          zwiększa  się plan dochodów budżetu o kwotę 398.951,00 zł tego:

1.       

Dochody – zadania własne

 

dz. 852

rozdz. 85295

§ 2030

o kwotę

-

4.951,00 zł

 

Dochody – zadania zlecone

 

dz. 852

rozdz.  85212

§ 2010

o kwotę

-

394.000,00 

     

5.             W załączniku Nr 2 do uchwały „Wydatki budżetu na 200 rok” wprowadza się następujące zmiany:

 

a)          zwiększa się plan wydatków budżetu o kwotę 398.951,00 zł z tego:

 

Wydatki - zadania własne

             

dz. 852

rozdz. 85295

§ 3110

o kwotę

-

4.951,00 zł

 

Wydatki - zadania zlecone

 

dz. 852

rozdz. 85212

§ 3110

o kwotę

-

384.410,20 zł

 

 

§ 4110

o kwotę

-

3.956,80 zł

 

 

§ 4120

o kwotę

-

96,00 zł

 

 

§ 4170

o kwotę

-

3.833,00 zł

 

 

§ 4210

o kwotę

-

 1.704,00 zł

 

b) dokonuje się przeniesień między działami, rozdziałami i paragrafami w następujący sposób:

 

Wydatki - zadania własne

 

dz. 700

rozdz. 70005

§ 4300

zwiększa się o kwotę

-

3.000,00 zł

 

środki przeznaczone na uregulowanie spraw dotyczących własności budynku strażnicy OSP Dobra

 

rozdz. 70095

§ 4170

zwiększa się o kwotę

-

845,00 zł

 

 

§ 4300

zwiększa się o kwotę

-

4.040,00 zł

 

 

§ 4210

zwiększa się o kwotę

-

95,00 zł

 

 

§ 4260

zmniejsza się o kwotę

-

845,00 zł

dz. 750

rozdz. 75023

§ 4300

zmniejsza się o kwotę

-

7.145,00 zł

 

 

dz. 754

rozdz. 75412

§ 3030

zwiększa się o kwotę

-

600,00 zł

 

 

§ 4300

zmniejsza się o kwotę

-

600,00 zł

dz. 801

rozdz. 80101

§ 4010

zmniejsza się o kwotę

-

3.600,00 zł

dz. 852

rozdz. 85215

§ 3110

zwiększa się o kwotę

-

10.000,00 zł

dz. 854

rozdz. 85401

§ 4170

zwiększa się o kwotę

-

3.600,00 zł

 

rozdz. 85415

§ 3240

zmniejsza się o kwotę

-

10.000,00 zł

dz. 900

rozdz. 90001

§ 2650

zwiększa się o kwotę

-

10,00 zł

dz. 926

rozdz. 92601

§ 6050

zmniejsza się o kwotę

-

209.827,00 zł

 

 

§ 6059

zwiększa się o kwotę

-

41.966,00 zł

 

środki z budżetu Gminy na inwestycję „Remont boiska sportowego i obiekty towarzyszące” realizowaną przy udziale środków z SPO

 

 

§ 6058

zwiększa się o kwotę

-

167.861,00 zł

 

środki na inwestycję „Remont boiska sportowego i obiekty towarzyszące” realizowaną przy udziale środków z SPO

 

Wydatki - zadania zlecone

 

dz. 751

rozdz. 75109

§ 4170

zmniejsza się o kwotę

-

670,00 zł

 

 

§ 4110

zwiększa się o kwotę

-

103,38 zł

 

 

§ 4120

zwiększa się o kwotę

 

14,70 zł

 

 

§ 4210

zwiększa się o kwotę

-

551,92 zł

 

§ 2

 

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Dobrej.

 

 § 3

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.