Uchwała Nr XXVII/208/06 - w sprawie: zmiany budżetu na 2006 rok
Uchwała Nr XXVII/208/06
z dnia 29 września 2006 r. w sprawie: zmiany budżetu na 2006 rok Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. r 142, poz.1591 ze zmianami), art. 165, art.174, art. 184 ust. 1 i 2 pkt 1 oraz ustęp 3, art. 188 ust.2 pkt.1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. – o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104 ze zmianami) Rada Miejska w Dobrej u c h w a l a, co następuje: § 1 W uchwale nr XXII/171/05 z dnia 28 grudnia 2005 r. Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie: budżetu gminy na 2006 r., zmienionej uchwałą Nr XXIII/186/06 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 27 marca 2006 r., zarządzeniem Nr 6/2006 Burmistrza Dobrej z dnia 31 marca 2006 r, uchwałą Nr XXIV/197/06 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 27 kwietnia 2006 r., zarządzeniem Nr 7/2006 Burmistrza Dobrej z dnia 25 maja 2006 r., uchwałą Nr XXVI/207/06 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 30 czerwca 2006 r., zarządzeniem Nr 19/2006 Burmistrza Dobrej z dnia 31 lipca 2006r., zarządzeniem Nr 23/2006 Burmistrza Dobrej z dnia 30 sierpnia 2006r., zarządzeniem Nr 24/2006 Burmistrza Dobrej z dnia 31 sierpnia 2006r. wprowadza się następujące zmiany: 1. W § 1 uchwały kwotę dochodów w wysokości 10.163.257,71 zł w tym: - dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 1.513.986,00 zł, zastępuje się kwotą w wysokości: 10.250.258,71 zł w tym: - dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 1.569.611,00 zł 2. W § 2 uchwały kwotę wydatków w wysokości 11.244.995,71 zł w tym: - wydatki na realizację zleconych zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 1.513.986,00 zł, zastępuje się kwotą w wysokości: 11.464.834,71 zł w tym: - wydatki na realizację zleconych zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 1.569.611,00 zł 3. § 3 uchwały otrzymuje brzmienie ,Przychody i rozchody budżetu stanowi załącznik nr 3 do uchwały. Deficyt budżetu w kwocie 1.214.576,00 zł zostanie pokryty z zaciągniętych pożyczek i kredytów na rynku krajowym, natomiast kwotę 240.386,00 zł uzyskaną z dochodów oraz część wolnych środków jako nadwyżka środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy, wynikająca z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w wysokości 132.838,00 zł przeznacza się na spłatę kredytów i pożyczek w łącznej kwocie 373.224,00 zł”. Treść załącznika nr 3 do uchwały określa załącznik nr 1 do niniejszej uchwały. 4. Załącznik nr 9 do uchwały otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszej uchwały. 5. W załączniku nr 1 do uchwały „Dochody budżetu na 2006 r.” wprowadza się następujące zmiany: a) zwiększa się plan dochodów budżetu o kwotę 95.401,00 zł tego: b)
dz. 801 rozdz. 80101 § 2020 o kwotę - 4.500,00 zł rozdz. 80195 § 2030 o kwotę - 7.820,00 zł dz. 852 rozdz. 85295 § 2030 o kwotę - 19.056,00 złRady Miejskiej w Dobrej
Dochody – zadania własne
Dochody – zadania zlecone
dz. 751 |
rozdz. 75109 |
§ 2010 |
o kwotę |
- |
31.125,00 zł |
dz. 852 |
rozdz. 85212 |
§ 2010 |
o kwotę |
- |
32.900,00 zł |
b) zmniejsza się plan dochodów budżetu o kwotę 8.400,00 zł tego:
Dochody – zadania zlecone
dz. 852 |
rozdz. 85213 |
§ 2010 |
o kwotę |
- |
1.000,00 zł |
dz. 852 |
rozdz. 85214 |
§ 2010 |
o kwotę |
- |
7.400,00 zł |
6. W załączniku Nr 2 do uchwały „Wydatki budżetu na 200 rok” wprowadza się następujące zmiany:
a) zwiększa się plan wydatków budżetu o kwotę 228.239,00 zł z tego:
Wydatki - zadania własne
dz. 700 |
rozdz. 70005 |
§ 6050 |
o kwotę |
- |
74.200,00 zł |
dz. 754 |
rozdz. 75412 |
§ 3030 |
o kwotę |
- |
450,00 zł |
|
|
§ 4210 |
o kwotę |
- |
9.550,00 zł |
dz. 801 |
rozdz. 80101 |
§ 4300 |
o kwotę |
- |
4.500,00 zł |
|
|
§ 6050 |
o kwotę |
- |
27.638,00 zł |
|
rozdz. 80195 |
§ 4300 |
o kwotę |
- |
7.820,00 zł |
dz. 852 |
rozdz. 85203 |
§ 4270 |
o kwotę |
- |
4.000,00 zł |
|
rozdz. 85295 |
§ 3110 |
o kwotę |
- |
19.056,00 zł |
dz. 900 |
rozdz. 90001 |
§ 6050 |
o kwotę |
- |
17.000,00 zł |
Wydatki - zadania zlecone
dz. 751 |
rozdz. 75109 |
§ 3030 |
o kwotę |
- |
18.860,00 zł |
|
|
§ 4110 |
o kwotę |
- |
87,19 zł |
|
|
§ 4170 |
o kwotę |
- |
4.866,00 zł |
|
|
§ 4120 |
o kwotę |
- |
12,40 zł |
|
|
§ 4210 |
o kwotę |
- |
3.151,41 zł |
|
|
§ 4300 |
o kwotę |
- |
3.448,00 zł |
|
|
§ 4410 |
o kwotę |
- |
700,00 zł |
dz. 852 |
rozdz. 85212 |
§ 3110 |
o kwotę |
- |
32.900,00 zł |
b) zmniejsza się plan wydatków budżetu o kwotę 8.400,00 zł z tego:
Wydatki - zadania zlecone
dz. 852 |
rozdz. 85213 |
§ 4130 |
o kwotę |
- |
1.000,00 zł |
|
rozdz. 85214 |
§ 3110 |
o kwotę |
- |
7.400,00 zł |
c) dokonuje się przeniesień między rozdziałami i paragrafami w ramach działu,
w następujący sposób:
Wydatki - zadania własne
dz. 700 |
rozdz. 70005 |
§ 4300 |
zwiększa się o kwotę |
- |
4.000,00 zł |
dz. 750 |
rozdz. 75011 |
§ 4440 |
zmniejsza się o kwotę |
- |
0,25 zł |
|
rozdz. 75023 |
§ 4210 § 4440 |
zwiększa się o kwotę zmniejsza się o kwotę |
- - |
3.811,24 zł 3.810,99 zł |
dz. 754 |
rozdz. 75412 |
§ 4170 § 4300 |
zmniejsza się o kwotę zwiększa się o kwotę |
- - |
1.390,00 zł 1.390,00 zł |
dz. 801 |
rozdz. 80101 |
§ 3240 |
zwiększa się o kwotę |
- |
200,00 zł |
|
|
§ 4010 § 4110 |
zmniejsza się o kwotę zmniejsza się o kwotę |
- - |
55.158,00 zł 9.623,80 zł |
|
|
§ 4120 |
zmniejsza się o kwotę |
- |
1.353,20 zł |
|
|
§ 4210 |
zwiększa się o kwotę |
- |
4.500,00 zł |
|
|
§ 4270 |
zwiększa się o kwotę |
- |
338,00 zł |
|
|
§ 4300 |
zwiększa się o kwotę |
- |
3.889,00 zł |
|
|
§ 4430 |
zwiększa się o kwotę |
- |
73,00 zł |
|
|
§ 6050 |
zwiększa się o kwotę |
- |
170.740,00 zł |
|
wydatki na inwestycję „Rozbudowa budynku szkolnego – dobudowa szatni” w ZSP w Dobrej | ||||
|
rozdz. 80104 |
§ 4010 |
zwiększa się o kwotę |
- |
1.358,00 zł |
|
|
§ 4110 |
zwiększa się o kwotę |
- |
233,80 zł |
|
|
§ 4120 |
zwiększa się o kwotę |
- |
33,20 zł |
|
|
§ 4300 |
zmniejsza się o kwotę |
- |
1,00 zł |
|
|
§ 4430 |
zwiększa się o kwotę |
- |
1,00 zł |
|
rozdz. 80110 |
§ 4010 |
zmniejsza się o kwotę |
- |
63.700,00 zł |
|
|
§ 4110 |
zmniejsza się o kwotę |
- |
11.120,00 zł |
|
|
§ 4120 |
zmniejsza się o kwotę |
- |
1.560,00 zł |
|
|
§ 4270 |
zwiększa się o kwotę |
- |
528,00 zł |
|
|
§ 4300 |
zmniejsza się o kwotę |
- |
528,00 zł |
|
rozdz. 80146 |
§ 4300 |
zmniejsza się o kwotę |
- |
100,00 zł |
|
|
§ 4410 |
zwiększa się o kwotę |
- |
100,00 zł |
dz. 852 |
rozdz. 85219 |
§ 4010 |
zmniejsza się o kwotę |
- |
3.180,25 zł |
|
|
§ 4210 |
zwiększa się o kwotę |
- |
3.000,00 zł |
|
|
§ 4440 |
zwiększa się o kwotę |
- |
180,25 zł |
dz.854 |
rozdz. 85401 |
§ 3020 |
zmniejsza się o kwotę |
- |
1.001,00 zł |
|
|
§ 4010 |
zmniejsza się o kwotę |
- |
32.400,00 zł |
|
|
§ 4110 |
zmniejsza się o kwotę |
- |
5.660,00 zł |
|
|
§ 4120 |
zmniejsza się o kwotę |
- |
790,00 zł |
|
|
§ 4210 |
zwiększa się o kwotę |
- |
2.001,00 zł |
|
|
§ 4300 |
zmniejsza się o kwotę |
- |
1.000,00 zł |
|
rozdz. 85415 |
§ 3240 |
zmniejsza się o kwotę |
- |
4.000,00 zł |
dz.900 |
rozdz. 90095 |
§ 4260 |
zwiększa się o kwotę |
- |
2.000,00 zł |
|
|
§ 4300 |
zmniejsza się o kwotę |
- |
2.000,00 zł |
Wydatki - zadania zlecone
dz. 852 |
rozdz. 85212 |
§ 3110 |
zwiększa się o kwotę |
- |
864,80 zł |
|
|
§ 4110 |
zmniejsza się o kwotę |
- |
3.544,80 zł |
|
|
§ 4120 |
zwiększa się o kwotę |
- |
64,00 zł |
|
|
§ 4170 |
zwiększa się o kwotę |
- |
2.616,00 zł |
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Dobrej.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Magdalena Piasecka |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Magdalena Piasecka |
Data wprowadzenia: | 2007-02-09 11:18:09 |
Opublikował: | Magdalena Piasecka |
Data publikacji: | 2007-02-09 11:19:37 |
Ostatnia zmiana: | 2007-02-09 11:21:28 |
Ilość wyświetleń: | 1918 |