Dobra, dnia 14.02.2022 r.
IGOŚR.ROŚ.6220.08.2021



INFORMACJA



Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2373 ze zm.) informuję, że w Publicznie Dostępnym Wykazie Danych o Dokumentach Zawierających Informacje o Środowisku i jego ochronie, umieszczone zostało zawiadomienie o zgromadzonym materiale dowodowym dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa farm fotowoltaicznych o mocy do 4 MW wraz  z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ewidencyjnych 4/1 i 4/2  w obrębie Strachocice Kolonia w gminie Dobra”.

Ogłoszenie podlega wywieszeniu na okres 30 dni licząc od dnia 14.02.2022 r.

W powyższym okresie istnieje możliwość składania uwag i wniosków dotyczących planowanego przedsięwzięcia w Referacie Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Dobrej – pok. nr 7 w godzinach urzędowania.


Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler










Sporządził: Zbigniew Szymczak, tel.: 63 279 99 35.