Symbol:


Wydział:
Ewidencja ludności

Podstawa prawna:
art. 4, ust. 1, art. 7, art. 8, art. 9, art. 10, art. 12, art. 13, art. 23 w związku z art. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j.Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1999 ze zm.)


Opłaty:
Nie pobiera się

Termin odpowiedzi:
Od ręki

Jednostka odpowiadająca:
Inspektor d/s Ewidencji Ludności pok. Nr 12, tel. 063 279 90 11 wew. 30

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Uwagi:
Obowiązku meldunkowego należy dokonać w obecności właściciela (współwłaścicieli) lub najemcy budynku, którzy muszą okazać dokumenty stwierdzające tożsamość.


Dokumenty
  • Zgłoszenie pobytu czasowego cudzoziemca (odrębnie dla każdej osoby). Wymagany

  • Paszport do wglądu

  • zaproszenie lub voucher lub wiza lub karta pobytu czasowego do wglądu (rodzaj dokumentu w zależności od kraju)