Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego oraz miejsca czasowego pobytu trwającego ponad 3 miesiące
Symbol:
Wydział:
Ewidencja Ludności
Podstawa prawna:
art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 ze zm.) oraz rozporządzenie Ministra Finansów i Administracji w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1999 ze zm.)
Opłaty:
Nie pobiera się
Termin odpowiedzi:
Od ręki
Jednostka odpowiadająca:
Inspektor d/s Ewidencji Ludności pok. Nr 12, tel. 063 279 90 11 wew. 30
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
Uwagi:
Wymeldowania należy dokonać osobiście. Za osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione obowiązku wymeldowania dokonują rodzice lub opiekunowie prawni.
Dokumenty
• Zgłoszenie wymeldowania. Wymagany
• Dowód osobisty do wglądu
• Książeczka wojskowa do wglądu