![Kolorowy pasek](/ui2015/img/bar_slim_color.png)
INFORMACJA
Dobra, dnia 12.01.2022 r.
IGOŚR.ROŚ.6220.13.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 2373) informuję, że w Publicznie Dostępnym Wykazie Danych o Dokumentach Zawierających Informacje o Środowisku i jego ochronie, umieszczony został wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie farmy fotowoltaicznej PV Piekary I o mocy do 3 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na wschodniej części działek nr 1/4 i 2/1 obręb Piekary, gmina Dobra”.
Ogłoszenie podlega wywieszeniu na okres 30 dni licząc od dnia 12.01.2022 r.
W powyższym okresie istnieje możliwość składania uwag i wniosków dotyczących planowanego przedsięwzięcia w Referacie Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Dobrej – pok. nr 7 w godzinach urzędowania.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Sporządził: Zbigniew Szymczak, tel.: 63 279 99 35.
IGOŚR.ROŚ.6220.13.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 2373) informuję, że w Publicznie Dostępnym Wykazie Danych o Dokumentach Zawierających Informacje o Środowisku i jego ochronie, umieszczony został wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie farmy fotowoltaicznej PV Piekary I o mocy do 3 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na wschodniej części działek nr 1/4 i 2/1 obręb Piekary, gmina Dobra”.
Ogłoszenie podlega wywieszeniu na okres 30 dni licząc od dnia 12.01.2022 r.
W powyższym okresie istnieje możliwość składania uwag i wniosków dotyczących planowanego przedsięwzięcia w Referacie Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Dobrej – pok. nr 7 w godzinach urzędowania.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Sporządził: Zbigniew Szymczak, tel.: 63 279 99 35.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
informacja_6220_13_2021 (14.3kB) | ![]() |
![]() |
obwieszczenie o wszczęciu_6220_13_2021 (37.5kB) | ![]() |
![]() |
PDWD (18.5kB) | ![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Alina Pawłowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Alina Pawłowska |
Data wprowadzenia: | 2022-01-12 11:38:09 |
Opublikował: | Alina Pawłowska |
Data publikacji: | 2022-01-12 11:39:18 |
Ostatnia zmiana: | 2022-01-12 11:39:25 |
Ilość wyświetleń: | 635 |