INFORMACJA
Dobra, dnia 30.12.2021 r.
IGOŚR.ROŚ.6220.11.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2373) informuję, że w Publicznie Dostępnym Wykazie Danych o Dokumentach Zawierających Informacje o Środowisku i jego ochronie, umieszczony został wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie czterech budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Chrapczew, działki ewidencyjne nr 360/1, 362/1 i 358/1, gmina Dobra”.
Ogłoszenie podlega wywieszeniu na okres 30 dni licząc od dnia 30.12.2021 r.
W powyższym okresie istnieje możliwość składania uwag i wniosków dotyczących planowanego przedsięwzięcia w Referacie Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Dobrej – pok. nr 7 w godzinach urzędowania.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
IGOŚR.ROŚ.6220.11.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2373) informuję, że w Publicznie Dostępnym Wykazie Danych o Dokumentach Zawierających Informacje o Środowisku i jego ochronie, umieszczony został wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie czterech budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Chrapczew, działki ewidencyjne nr 360/1, 362/1 i 358/1, gmina Dobra”.
Ogłoszenie podlega wywieszeniu na okres 30 dni licząc od dnia 30.12.2021 r.
W powyższym okresie istnieje możliwość składania uwag i wniosków dotyczących planowanego przedsięwzięcia w Referacie Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Dobrej – pok. nr 7 w godzinach urzędowania.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
informacja_6220_11_2021 (14.2kB) | ||
obwieszczenie_o_wszczęciu_6220_11_2021 (36.5kB) | ||
PDWD (18.6kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Alina Pawłowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Alina Pawłowska |
Data wprowadzenia: | 2021-12-30 16:38:50 |
Opublikował: | Alina Pawłowska |
Data publikacji: | 2021-12-30 16:40:03 |
Ostatnia zmiana: | 2021-12-30 16:40:15 |
Ilość wyświetleń: | 521 |