Zarządzenie

RO.SO.0050.88.2021

Burmistrza Dobrej

z dnia 29 października 2021 roku

 

w sprawie sporządzenia i ogłoszenia wykazu obejmującego grunt rolny przeznaczony do oddania w dzierżawę na czas oznaczony do 3 lat.

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 ze zm.) w związku z art. 35 ust.1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 ze zm.) zarządza się, co następuje:

 

§1

  1. Podaje się do publicznej wiadomości wykaz dotyczący gruntu rolnego położonego w obrębie Mikulice, gm. Dobra, oznaczonego w rejestrze gruntów numerem ewidencyjnym działki 553 o powierzchni 1,32 ha przeznaczonego do oddania w dzierżawę na czas oznaczony do 3 lat, szczegółowo opisanego w załączniku do niniejszego zarządzenia.
  2. Wykaz, o którym mowa w ust. 1, podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej od dnia 2 listopada 2021 r. na okres 21 dni.
  3. Informację o wywieszeniu wykazu podaje się do publicznej wiadomości przez ogłoszenie w prasie lokalnej - Echo Turku oraz na stronie internetowej Urzędu: http://dobra24.pl, a także w Biuletynie Informacji Publicznej: http://dobra.nowoczesnagmina.pl.

 

§ 2

Wykonanie Zarządzenia powierza się Zastępcy Burmistrza Dobrej.

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.