INFORMACJA
Dobra, dnia 18.08.2021 r.
IGOŚR.ROŚ.6220.02.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 247) informuję, że w Publicznie Dostępnym Wykazie Danych o Dokumentach Zawierających Informacje o Środowisku i jego ochronie, umieszczona została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie zespołu 5 elektrowni fotowoltaicznych o łącznej mocy do 5 MW na działce o nr ew. 80 w gminie Dobra, obręb Żeronice”.
Ogłoszenie podlega wywieszeniu na okres 30 dni licząc od dnia 18.08.2021 r.
W powyższym okresie istnieje możliwość składania uwag i wniosków dotyczących planowanego przedsięwzięcia w Referacie Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Dobrej – pok. nr 7 w godzinach urzędowania.
Burmistrz Dobrej
/-/Tadeusz Gebler
Sprawę prowadzi: Zbigniew Szymczak.