Uchwała Nr XVII/139/05

Rady Miejskiej w Dobrej

z dnia 3 marca 2005 r.

 

w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2005 r.

 

Na podstawie art.18a ust. 5, art. 21 ustawy z dnia  8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. z 2001 r. Dz. U. nr 142, poz. 1591 ze zmianami) w związku z § 106 ust. 2 Uchwały Nr IV/25/03 Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie Statutu Gminy Dobra (Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego z dn. 31 marca 2003 r. Nr 51, poz. 978)

Rada Miejska w Dobrej uchwala, co następuje:

 

§ 1

 

Zatwierdza się  plan pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2005, tj.

LUTY

Opracowanie rocznego sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej

za 2004 r.

Przyjęcie planu pracy na 2005 r.

MARZEC

Ocena sprawozdania z wykonania budżetu za 2004 r.

KWIECIEŃ – MAJ

Realizacja wniosków Komisji Rewizyjnej zgłoszonych w laqtach 2003 i 2004.

CZERWIEC

Przestrzeganie warunków ustawy o zamówieniach publicznych (Prawo Zamówień Publicznych) przez Burmistrza Dobrej i jednostki podporządkowane.

Kontrola zawieranych umów przez Burmistrza Dobrej i jednostki podporządkowane.

WRZESIEŃ

Kontrola wykorzystania środków finansowych uzyskanych z budżetu gminy przez jednostki OSP.

LISTOPAD

Kontrola funkcjonowania Miejsko – Gminnego Ośrodku Kultury w Dobrej

i biblioteki.

Sprawy bieżące.

 

§ 2

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej/-/ Eugeniusz Żerkowski