Informacja w sprawie wyznaczenia terminu do składania dokumentów przez osoby zainteresowane pracą w Żłobku Samorządowym w Dobrej.
Biuro Projektu „Stawiamy na dobry start! informuje osoby zainteresowane pracą w Żłobku Samorządowym w Dobrej z siedzibą w Długiej Wsi 28C , 62-730 Dobra, że w dniach od 25 listopada do 4 grudnia 2020 r. w Urzędzie Miejskim w Dobrej - Biuro Obsługi Klienta, będą przyjmowane dokumenty zgłoszeniowe kandydatów na stanowiska : - opiekun - woźny.
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Informacja w sprawie wyznaczenia terminu do składania dokumentów. (2.2MB) | ||
Załącznik Nr 1 Zgłoszenie zamiaru podjęcia pracy (90.7kB) | ||
Załącznik Nr 2 Oświadczenie (89.5kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Alina Pawłowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Alina Pawłowska |
Data wprowadzenia: | 2020-11-24 13:32:12 |
Opublikował: | Alina Pawłowska |
Data publikacji: | 2020-11-24 13:33:33 |
Ostatnia zmiana: | 2020-11-24 13:36:00 |
Ilość wyświetleń: | 1277 |