RADA MIEJSKA

    W DOBREJ

 

RO.SOR.0002.9.2020                                                                                                                                                                                                  Dobra, 2020-11-02

                                        

 

ZAWIADOMIENIE

                                                             

 

            Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku  o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713), zwołuję XXVI nadzwyczajną Sesję Rady Miejskiej w Dobrej na dzień         3 listopada 2020 r. (tj. wtorek) o godz. 11:30 w sali widowiskowej w Centrum Kultury w  Dobrej z następującym porządkiem obrad:

 

Porządek obrad :

1.    Otwarcie Sesji.

2.    Stwierdzenie quorum.

3.    Przedstawienie porządku obrad.

4.            Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Dobra, informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego instytucji kultury za I półrocze 2020 roku.

5.    Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2019/2020.

6.            Podjęcie uchwał w sprawie:           

1)ustalenia wysokości opłat za pobyt i wyżywienie dziecka rodziców uczestniczących w projektach współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, pn. „Stawiamy na dobry start!”  (RPWP.06.04.01-30-0079/19)projekt Nr XXVI/177/20,

2)obniżenia średniej ceny żyta przyjmowaną jako podstawę obliczenia podatku rolnego w 2021 r.- projekt Nr XXVI/178/20,

3)określenia  wysokości stawek podatku od nieruchomości w roku podatkowym 2021 – projekt Nr XXVI/179/20,

4)określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych na rok 2021 – projekt Nr XXVI/180/20,

5)przyjęcia od Gminy Turek do prowadzenia zadania zleconego z zakresu administracji rządowej polegającego na prowadzeniu ośrodka wsparcia – środowiskowego domu samopomocyprojekt Nr XXVI/181/20,

6)       przejęcia przez Gminę Dobra prowadzenia zadania publicznego w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Gminy Dobra w sezonie zimowym 2020/2021projekt Nr XXVI/182/20,

7)       o sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobraprojekt Nr XXVI/183/20,

8)       szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymiprojekt Nr XXVI/184/20,

9)uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla Gminy Dobra na 2021 rok – projekt Nr XXVI/185/20,

10)    uchwalenia „Gminnego  Programu Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Dobra na 2021 rok- projekt Nr XXVI/186/20,

11)    przyjęcia  Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych dla  Gminy Dobra na lata 2021-2026- projekt Nr XXVI/187/20,

12)    zmiany uchwały budżetowej na 2020 rok – projekt Nr XXVI/188/20,

13)    zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2020-2026- projekt Nr XXVI/189/20.

7.    Zamknięcie obrad.

                                                                                                                                                 

 

                                                                                                   Przewodniczący

                                               Rady Miejskiej w Dobrej  

                                                /-/ Tomasz Gil