RADA MIEJSKA
W DOBREJ
RO.SOR.0002.9.2020 Dobra, 2020-11-02
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713), zwołuję XXVI nadzwyczajną Sesję Rady Miejskiej w Dobrej na dzień 3 listopada 2020 r. (tj. wtorek) o godz. 11:30 w sali widowiskowej w Centrum Kultury w Dobrej z następującym porządkiem obrad:
Porządek obrad :
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Dobra, informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego instytucji kultury za I półrocze 2020 roku.
5. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2019/2020.
6. Podjęcie uchwał w sprawie:
1)ustalenia wysokości opłat za pobyt i wyżywienie dziecka rodziców uczestniczących w projektach współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, pn. „Stawiamy na dobry start!” (RPWP.06.04.01-30-0079/19) – projekt Nr XXVI/177/20,
2)obniżenia średniej ceny żyta przyjmowaną jako podstawę obliczenia podatku rolnego w 2021 r.- projekt Nr XXVI/178/20,
3)określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości w roku podatkowym 2021 – projekt Nr XXVI/179/20,
4)określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych na rok 2021 – projekt Nr XXVI/180/20,
5)przyjęcia od Gminy Turek do prowadzenia zadania zleconego z zakresu administracji rządowej polegającego na prowadzeniu ośrodka wsparcia – środowiskowego domu samopomocy– projekt Nr XXVI/181/20,
6) przejęcia przez Gminę Dobra prowadzenia zadania publicznego w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Gminy Dobra w sezonie zimowym 2020/2021– projekt Nr XXVI/182/20,
7) o sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra – projekt Nr XXVI/183/20,
8) szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi – projekt Nr XXVI/184/20,
9)uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla Gminy Dobra na 2021 rok – projekt Nr XXVI/185/20,
10) uchwalenia „Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Dobra na 2021 rok- projekt Nr XXVI/186/20,
11) przyjęcia Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych dla Gminy Dobra na lata 2021-2026- projekt Nr XXVI/187/20,
12) zmiany uchwały budżetowej na 2020 rok – projekt Nr XXVI/188/20,
13) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2020-2026- projekt Nr XXVI/189/20.
7. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil