Uchwała Nr XV/111/04

Rady Miejskiej w Dobrej

z dnia 23 listopada 2004 r.

 

w sprawie: zmiany budżetu na 2004 rok

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz.1591 ze zmianami), art. 109, art.117, art. 124 ust. 1 i 2 pkt 1 oraz ustęp 3, art. 128 ust.2 pkt.1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. – o finansach publicznych (Dz. U. z 2003r.  nr 15, poz.148 ze zmianami)

Rada Miejska w Dobrej u c h w a l a, co następuje:

 

§ 1

 

W uchwale nr XI/69/04 z dnia 24 lutego 2004 r. Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie: budżetu gminy na 2004 r. zmienionej zarządzeniem  nr 4/2004 Burmistrza  Dobrej z dnia 31 marca 2004 r., uchwałą Nr XII/78/04 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 29 kwietnia 2004 r., uchwałą Nr XIII/84/04 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 30 czerwca 2004 r., uchwałą Nr XIV/94/04 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 28 września 2004 r. wprowadza się następujące zmiany:

 

1.      W  § 1 uchwały kwotę dochodów w wysokości 9.279.157,93 zł w tym:

-         dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami  kwocie 1.002.316,00 zł,

-         dotacje celowe przekazane z budżetu państwa na inwestycje i zakupy inwestycyjne z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom ustawami w kwocie 6.557,00 zł.

zastępuje się kwotą w wysokości:  9.276534,51 zł w tym:

-         dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań      bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie1.021.470,00 zł

-         dotacje celowe przekazane z budżetu państwa na inwestycje i zakupy inwestycyjne z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom ustawami w kwocie 6.557,00 zł.

 

2.      W  § 2 uchwały kwotę wydatków w wysokości 9.762.548,91 zł w tym:

-         wydatki na realizację zleconych zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 947.219,00 zł

-         wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych na realizację zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom ustawami w kwocie 6.557,00 zł.

zastępuje się kwotą w wysokości: 9.759.925,49 zł w tym:

-         wydatki na realizację zleconych zadań bieżących z zakresu administracji   rządowej  oraz  innych  zadań zleconych  gminie ustawami w kwocie 952.638,00                     

-         wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych na realizację zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom ustawami w kwocie 6.557,00 zł.

3.      Załącznik nr 4 do uchwały otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszej uchwały.

4.      Załącznik nr 11 do uchwały otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszej uchwały.

5.      W załączniku nr 1 do uchwały „Dochody budżetu na 2004r.” wprowadza się następujące zmiany :

a)             zwiększa się plan dochodów budżetu o kwotę 36.590,26 tego:

 

Dochody – zadania własne

 

dz. 010

rozdz. 01010

§ 0690

o kwotę

-

50,00 zł

dz. 100

rozdz. 10095

§ 0460

o kwotę

-

855,00 zł

dz. 700

rozdz. 70005

§ 0910

o kwotę

-

9,00 zł

dz. 700

rozdz. 70095

§ 0750

o kwotę

-

4.000,00 zł

 

 

§ 0910

o kwotę

-

60,00 zł

dz. 756

rozdz. 75615

§ 0910

o kwotę

-

640,00 zł

 

 

§ 0920

o kwotę

-

2.500,00 zł

dz. 756

rozdz. 75618

§ 0410

o kwotę

-

750,00 zł

 

 

§ 0480

o kwotę

-

215,26 zł

 

Dochody – zadania zlecone

 

dz. 852

rozdz. 85212

§ 2010

o kwotę

-

10.378,00 zł

 

rozdz. 85214

§ 2010

o kwotę

-

3.398,00 zł

dz. 900

rozdz. 90015

§ 2010

o kwotę

-

13.735,00 zł

 

b)              zmniejsza się plan dochodów budżetu o kwotę 39.213,68 zł  z tego:

Dochody – zadania własne

 

dz. 801

rozdz. 80195

§ 0750

o kwotę

-

8.856,68 zł

dz. 852

rozdz. 85214

§ 2030

o kwotę

-

22.000,00 zł

 

Dochody – zadania zlecone

 

dz. 852

rozdz. 85213

§ 2010

o kwotę

-

5.133,00 zł

 

rozdz. 85216

§ 2010

o kwotę

-

3.224,00 zł

 

6.      W załączniku Nr 2 do uchwały „Wydatki budżetu na 2004 rok” wprowadza się następujące zmiany:

a)      zwiększa się plan wydatków budżetu o kwotę 27.733,58 zł  z tego: 

 

Wydatki - zadania własne

 

dz. 010

rozdz. 01010

§ 4430

o kwotę

-

7,32 zł

dz. 851

rozdz. 85154

§ 4210

o kwotę

-

215,26 zł

dz. 900

rozdz. 90015

§ 4260

o kwotę

-

10.604,00 zł

 

 

§ 4300

o kwotę

-

3.131,00 zł

                

Wydatki - zadania zlecone

 

dz. 852

rozdz. 85212

§ 3110

o kwotę

-

10.378,00 zł

 

rozdz. 85214

§ 3110

o kwotę

-

3.398,00 zł

 

b)       zmniejsza się plan wydatków budżetu o kwotę 30.357,00 zł z tego:

                                                   

Wydatki - zadania własne

 

dz. 852

rozdz. 85214

§ 3110

o kwotę

-

22.000,00 zł

 

Wydatki - zadania zlecone

 

dz. 852

rozdz. 85213

§ 4130

o kwotę

-

5.133,00 zł

 

rozdz. 85216

§ 3110

o kwotę

-

3.224,00 zł

 

c)       dokonuje się przeniesień między działami i paragrafami w następujący

      sposób:

Wydatki - zadania własne

 

dz. 500

rozdz. 50095

§ 4300

zmniejsza się o kwotę

-

30.000,00 zł

dz. 600

rozdz. 60016

§ 6052

zwiększa się o kwotę

-

87.375,97 zł

drogi budowane z udziałem środków SAPARD zwiększenie w związku ze zmianą przepisów VAT

 

rozdz. 60095

§ 4590

zmniejsza się o kwotę

-

2.040,00 zł

dz. 750

rozdz. 75022

§ 3030

zwiększa się o kwotę

-

6.200,00 zł

 

 

§ 4210

zmniejsza się o kwotę

-

5,28 zł

 

 

§ 4410

zwiększa się o kwotę

-

5,28 zł

 

rozdz. 75023

§ 4210

zmniejsza się o kwotę

-

6.000,00 zł

 

 

§ 4300

zwiększa się o kwotę

-

46.000,00 zł

dz. 801

rozdz. 80101

§ 4110

zmniejsza się o kwotę

-

45.000,00 zł

 

 

§ 4210

zmniejsza się o kwotę

-

1.661,35 zł

 

 

§ 4240

zmniejsza się o kwotę

-

346,00 zł

 

 

§ 4260

zmniejsza się o kwotę

-

100,00 zł

 

 

§ 4270

zmniejsza się o kwotę

-

3.900,00 zł

 

 

§ 4300

zwiększa się o kwotę

-

8.350,00 zł

 

 

§ 4410

zwiększa się o kwotę

-

128,22 zł

 

rozdz. 80104

§ 4010

zmniejsza się o kwotę

-

5.000,00 zł

 

 

§ 4210

zwiększa się o kwotę

-

     871,78 zł

 

 

§ 4240

zmniejsza się o kwotę

-

109,65 zł

 

 

§ 4300

zwiększa się o kwotę

-

4.000,00 zł

 

 

§ 4410

zmniejsza się o kwotę

-

103,00 zł

 

rozdz. 80110

§ 4410

zmniejsza się o kwotę

-

2.050,00 zł

 

rozdz. 80113

§ 4210

zwiększa się o kwotę

-

530,00 zł

 

 

§ 4300

zwiększa się o kwotę

-

1.510,00 zł

 

rozdz. 80146

§ 4210

zmniejsza się o kwotę

-

144,00 zł

 

 

§ 4300

zwiększa się o kwotę

-

144,00 zł

dz. 854

rozdz. 85412

§ 4300

zmniejsza się o kwotę

-

80,00 zł

dz. 900

rozdz. 90003

§ 4210

zmniejsza się o kwotę

-

2.000,00 zł

 

rozdz. 90004

§ 4300

zwiększa się o kwotę

-

2.000,00 zł

 

rozdz. 90015

§ 4260

zmniejsza się o kwotę

-

35.000,00 zł

 

 

§ 4300

zmniejsza się o kwotę

-

23.575,97 zł

dz. 926

rozdz. 92695

§ 4210

zmniejsza się o kwotę

-

5.000,00 zł

 

 

§ 4300

zwiększa się o kwotę

-

5.472,00 zł

 

 

§ 4430

zmniejsza się o kwotę

-

472,00 zł

 
 
Wydatki - zadania zlecone

 

dz. 751

rozdz. 75101

§ 4110

zmniejsza się o kwotę

-

0,08 zł

 

 

§ 4120

zmniejsza się o kwotę

-

0,78 zł

 

 

§ 4210

zwiększa się o kwotę

-

0,86 zł

dz. 754

rozdz. 75414

§ 4210

zwiększa się o kwotę

-

200,00 zł

 

 

§ 4300

zmniejsza się o kwotę

-

200,00 zł

dz. 852

rozdz. 85212

§ 3110

zwiększa się o kwotę

-

3.611,72 zł

 

 

§ 4110

zmniejsza się o kwotę

-

2.731,38 zł

 

 

§ 4210

zmniejsza się o kwotę

-

794,20 zł

 

 

§ 4300

zmniejsza się o kwotę

-

86,14 zł

 

 

§ 2

 

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Dobrej.

 

 

§ 3

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.