Dobra, dnia 20.08.2020 r.
IGOŚR.IOŚ.6220.05.2019
Informacja o zamieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie danych przedsięwzięcia polegającego na: „Punkt zbierania i przetwarzania odpadów w miejscowości Ugory, gmina Dobra, powiat turecki, część działki ewidencyjnej nr 80/1”.
Informacja
o zgromadzonym materiale dowodowym
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2081) informuję, że w Publicznie Dostępnym Wykazie Danych o Dokumentach Zawierających Informacje o Środowisku i jego ochronie, umieszczone zostało zawiadomienie o zgromadzonym materiale dowodowym w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizacji przedsięwzięcia pn.: „Punkt zbierania i przetwarzania odpadów w miejscowości Ugory, gmina Dobra, powiat turecki, część działki ewidencyjnej nr 80/1”.
Ponadto informuję, że Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu postanowieniem z dnia 21.07.2020 r., znak: WOO-I.4221.16.2020.IJ.6 uzgodnił realizację przedmiotowego przedsięwzięcia określając jednocześnie warunki jego realizacji.
Pismem z dnia 18 lutego 2020 r., znak: ON.NS.452.4.1.2020 Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Turku zaopiniował warunki realizacji przedsięwzięcia.
Ogłoszenie podlega wywieszeniu na okres 30 dni licząc od dnia 20.08.2020 r.
W powyższym okresie istnieje możliwość składania uwag i wniosków dotyczących planowanego przedsięwzięcia w Referacie Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa w siedzibie organu, przy Placu Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra w godzinach pracy urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Osoba prowadząca sprawę: Zbigniew Szymczak: (63) 279 99 35.