Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy "referent do spraw gospodarki mieszkaniowej i kadr" w ZGK w Dobrej.
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze
Kierownik ZGK w Dobrej
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
referent do spraw gospodarki mieszkaniowej i kadr
(nazwa stanowiska)
1. |
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie wyższe, ( preferowane ekonomiczne), dobra znajomość pakietu MS Office lub Open Office, dobra znajomość z zakresu; rachunkowości, finansów publicznych, postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie praw lokatorów, znajomość prawa pracy, doświadczenie w pracy w zakładzie o takim zakresie działania przez minimum 1 rok. |
2. |
Wymagania dodatkowe:
Komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, umiejętność analitycznego myślenia. |
3. |
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie spraw związanych z gospodarką mieszkaniową – sporządzanie umów najmu lokali, księgowanie wpłat z tyt. Najmu lokali, windykacją należności czynszowych. Przygotowywanie danych statystycznych. Prowadzenie spraw kadrowych i BHP zakładu. Współpraca z księgową. |
4. 4 |
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie,
d) ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
f) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,
g) klauzula informacyjna (RODO) |
5. |
Referencje mile widziane. |
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w
Dobrej ul. Łąkowa 4 z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko referent do
spraw gospodarki mieszkaniowej i kadr” w terminie do dnia 09.04.2020 r .