Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze

                                                     

                                          Kierownik ZGK w Dobrej

                                           ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

                      referent do spraw gospodarki mieszkaniowej i kadr

                                                              (nazwa  stanowiska)

 

1.       

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie wyższe, ( preferowane ekonomiczne), dobra znajomość pakietu MS Office lub Open Office, dobra znajomość z zakresu; rachunkowości, finansów publicznych, postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie praw lokatorów, znajomość prawa pracy, doświadczenie w pracy w zakładzie o takim zakresie działania przez minimum 1 rok.

2.       

Wymagania dodatkowe:

Komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, umiejętność analitycznego myślenia.

3.       

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Prowadzenie spraw związanych z gospodarką mieszkaniową – sporządzanie umów najmu lokali, księgowanie wpłat z tyt. Najmu lokali, windykacją należności czynszowych. Przygotowywanie danych  statystycznych. Prowadzenie spraw kadrowych i BHP zakładu. Współpraca z księgową.

4.      4

Wymagane dokumenty:

a)    list motywacyjny,

b)    życiorys (CV),

c)    ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie,

d)    ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

e)    oświadczenie o niekaralności  za przestępstwo  popełnione umyślnie,

f)     zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,

g)    klauzula informacyjna (RODO)

5.       

Referencje mile widziane.

 

         Wymagane dokumenty  aplikacyjne należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w  

    Dobrej ul. Łąkowa 4 z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko referent do

    spraw gospodarki mieszkaniowej i kadr” w terminie do  dnia  09.04.2020 r .