RADA MIEJSKA
W DOBREJ
RO.SOR.0002.14.2019 Dobra, 2019-11-07
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 j.t.), zwołuję XIV Sesję Rady Miejskiej w Dobrej na dzień 14 listopada 2019 r. (tj. czwartek) o godz. 900 w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej z następującym porządkiem obrad:
Porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawy samorządu.
7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
8. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.
9. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Dobra, informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego instytucji kultury za I półrocze 2018 roku.
10. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyjątkiem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków zwolnienia od opłat i trybu ich pobierania - projekt Nr XIV/102/19,
2) ustalenia wzoru wniosku o wypłatę dodatku energetycznego- projekt Nr XIV/103/19,
3) obniżenia średniej ceny żyta przyjmowaną jako podstawę obliczenia podatku rolnego w 2020 r.- projekt Nr XIV/104/19,
4) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości w roku podatkowym 2020 – projekt Nr XIV/105/19,
5) określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych na rok 2020 – projekt Nr XIV/106/19,
6) o zmianie uchwały w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości , na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne – projekt Nr XIV/107/19,
7) wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wysokości stawki takiej opłaty oraz ustalenia stawki opłaty za pojemnik lub worek o określonej pojemności – projekt Nr XIV/108/19,
8) zwolnienia z części opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi posiadających kompostownik przydomowy – projekt Nr XIV/109/19,
9) wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz terminu i miejsca składania deklaracji przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Dobra – projekt Nr XIV/110/19,
10) ustalenia ryczałtowej stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno – wypoczynkowe oraz terminie i trybie uiszczania opłaty – projekt Nr XIV/111/19,
11) wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanej przez właściciela nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno – wypoczynkowe położonej na terenie Gminy Dobra – projekt Nr XIV/112/19,
12) uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla Gminy Dobra na 2020 rok – projekt Nr XIV/113/19,
13) uchwalenia „Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Dobra na 2020 rok- projekt Nr XIV/114/19,
14) uchwalenia „Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2020”- projekt Nr XIV/115/19,
15) zmiany uchwały budżetowej na 2019 rok – projekt Nr XIV/116/19,
16) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2019-2026- projekt Nr XIV/117/19.
11. Wolne wnioski i informacje.
12. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil