Zapytanie ofertowe: "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Dobra."
Dobra, dnia 2019-10-31
ZAPYTANIE OFERTOWE
Burmistrz Dobrej zaprasza do złożenia ofert cenowych na odbiór i przekazanie do recyklingu lub odzysku folii rolniczej i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gminy Dobra. Program działania powiązany jest z dofinasowaniem z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska pod nazwą „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”
Wykonawca wykona usługę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Zakres usługi obejmuje załadunek z miejsca składowania, transport i recykling lub odzysk z terenu gminy Dobra w zadeklarowanej przez mieszkańców ilości. W ramach prac wykonane zostaną: załadunek, transport odpadu z miejsca odbioru do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów, określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21), z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010r. Nr 249, poz.1673) – „Karta przekazania odpadu”.
Prace wykonywać będą osoby posiadające stosowne uprawnienia.
Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 r.
Zadeklarowana przez rolników ilość odpadów:
– odpady z folii rolniczej, tunelowej ogrodniczej – 45 Mg
– odpady z folii po balotach sianokiszonki – 42 Mg
– odpady z siatki do owijania balotów – 14 Mg
– odpady z worki po nawozach 15 Mg
– odpady z sznurka– 5 Mg
– odpady po nawozach i typu Big – Bag – 9 Mg
Podane powyżej ilości odpadów są szacunkowe.
W trakcie realizacji zamówienia ilość odpadów może ulec zmianie.
Po wykonaniu usługi Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 z późn. zm.).
Oferty cenowe wraz z parafowanymi warunkami umowy należy przesyłać na adres Gmina Dobra Plac Wojska Polskiego 10 62-730 Dobra do dnia 7 listopada 2019 r., do godz. 10:00.
Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest Pan Przemysław Tomczak, nr tel. 508 34 36 13 lub 63 279 99 20.
Wraz z ofertą Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada wszelkie niezbędne uprawnienia i pozwolenia do realizacji usługi.
Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca przedstawi poświadczone „za zgodność z oryginałem” wymagane uprawnienia i pozwolenia.
Załącznik:
Wzór oferty wykonawcy.
Projekt umowy
Gmina Dobra
Plac Wojska Polskiego 10
62-730 Dobra
(pieczęć Wykonawcy) |
OFERTA WYKONAWCY
odpowiadając na zaproszenie do składania ofert na realizację zadania
pn.: Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Dobra.
Dane dotyczące wykonawcy
Nazwa ………………………………………………………………………………………………………………
Siedziba ……………………………………………………………………………………………………………
Nr telefonu …………………………………………………………………………………………………………
Nr faksu ……………………………………………………………………………………………………………
e-mail: ………………………………………………………………………………………………………………
Nr NIP ………………………………………………………………………………………………………………
Nr REGON …………………………………………………………………………………………………………
1. Oferujemy utylizację folii rolniczej czarnej , tunelowej ogrodniczej wraz z kosztami załadunku i transportu z miejsca składowania zlokalizowanego na terenie gminy Dobra do miejsca unieszkodliwienia za:
cena brutto za 1 Mg: …………………………… zł
planowana ilość odpadów 45 Mg.
razem wartość brutto folia czarna: (cena za 1 Mg x 45 Mg): ………………………………… zł
2. Oferujemy utylizację folii po balotach sianokiszonki wraz z kosztami załadunku i transportu z miejsca składowania zlokalizowanego na terenie gminy Dobra do miejsca unieszkodliwienia za:
cena brutto za 1 Mg: …………………………… zł
planowana ilość odpadów 42 Mg.
razem wartość brutto siatka i sznurek: (cena za 1 Mg x 42 Mg): ………………………………… zł
3. Oferujemy utylizację siatki do owijania balotów wraz z kosztami załadunku i transportu z miejsca składowania zlokalizowanego na terenie gminy Dobra do miejsca unieszkodliwienia za:
cena brutto za 1 Mg: …………………………… zł
planowana ilość odpadów 14 Mg.
razem wartość brutto folia biała: (cena za 1 Mg x 14 Mg.): ………………………………… zł
4. Oferujemy utylizację worki po nawozach wraz z kosztami załadunku i transportu z miejsca składowania zlokalizowanego na terenie gminy Dobra do miejsca unieszkodliwienia za:
cena brutto za 1 Mg: …………………………… zł
planowana ilość odpadów 15 Mg.
razem wartość brutto folia biała: (cena za 1 Mg x 15 Mg.): ………………………………… zł
5. Oferujemy utylizację sznurki rolnicze wraz z kosztami załadunku i transportu z miejsca składowania zlokalizowanego na terenie gminy Dobra do miejsca unieszkodliwienia za:
cena brutto za 1 Mg: …………………………… zł
planowana ilość odpadów Mg.
razem wartość brutto folia biała: (cena za 1 Mg x 5 Mg.): ………………………………… zł
6. Oferujemy utylizację opakowań typu Big-Bag wraz z kosztami załadunku i transportu z miejsca składowania zlokalizowanego na terenie gminy Dobra do miejsca unieszkodliwienia za:
cena brutto za 1 Mg: …………………………… zł
planowana ilość odpadów 9 Mg
razem wartość brutto opakowania po nawozach Big-Bag: (cena za 1 Mg x 9 Mg): …………………… zł
7. Ogólny koszt realizacji zadania (suma ust. 1+2+3+4+5+6):
cena brutto: ………………………………… zł
(słownie: ………………………………………………………………………………)
8. Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r.
9. Termin płatności wynosi 30 dni.
10. Oświadczamy, iż posiadamy uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobowym umożliwiającym realizację zamówienia.
11. Oświadczamy, iż znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
12. W załączeniu przedkładamy:
1) ………………………………………………………………………………………
2) ………………………………………………………………………………………
3) ………………………………………………………………………………………
Miejscowość i data ……………………………………………………
………………………………………………
(podpis Wykonawcy)
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Stanisław Bartski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Stanisław Bartski |
Data wprowadzenia: | 2019-10-31 15:14:44 |
Opublikował: | Stanisław Bartski |
Data publikacji: | 2019-10-31 15:19:16 |
Ostatnia zmiana: | 2019-10-31 15:22:00 |
Ilość wyświetleń: | 1256 |