Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Dobrej

Kolorowy pasek

Zawiadomienie o VII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej

RADA MIEJSKA

    W DOBREJ

 

RO.SOR.0002.7.2019                                                                              Dobra, 2019-04-11

                                        

 

ZAWIADOMIENIE

                                                             

 

            Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku  o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 j.t.), zwołuję VII Sesję Rady Miejskiej w Dobrej na dzień 18 kwietnia 2019 r. (tj. czwartek) o godz. 1000 w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej z następującym porządkiem obrad:

 

Porządek obrad:

1. Otwarcie Sesji.

2.        Stwierdzenie quorum.

3.        Przedstawienie porządku obrad.

4.        Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

5.        Interpelacje i zapytania radnych.

6.        Sprawy samorządu.

7.               Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji   podjętych uchwał.

8.               Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Dobra w 2018r.                  z organizacjami pozarządowymi i podmiotami o których nowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego                           i o wolontariacie. 

9.               Sprawozdanie z realizacji „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych” dla Gminy Dobra na 2018 r.

10.            Sprawozdanie z wykonania Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomani          w roku 2018 w Gminie Dobra.

11.     Podjęcie uchwał w sprawie:

1) przyjęcia gminnego programu przyznającego uprawnienia członkom rodzin wielodzietnych  pn. "Karta Dużej Rodziny Gminy Dobra"- projekt Nr VII/71/19,

2) wykorzystania umorzonej kwoty z zaciągniętej pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu na realizację przedsięwzięcia proekologicznego- projekt Nr VII/72/19,

3) uchwalenia zmiany statutu Osiedla Dobra w mieście Dobra- projekt Nr VII/73/19,

4) określenia zasad udzielenia dotacji celowej, trybu postępowania o udzielenie dotacji     z budżetu Gminy Dobra spółkom wodnym i sposobu jej rozliczania- projekt Nr VII/74/19,

5) zmiany uchwały budżetowej na 2019 rok – projekt Nr VII/75/19,

6) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2019-2026 – projekt Nr VII/76/19.

12.            Wolne wnioski i informację.

13.            Zamknięcie obrad.

 

 

                                                                         

                                                                                                Przewodniczący

                                               Rady Miejskiej w Dobrej  

                                                /-/ Tomasz Gil

 

Metadane

Źródło informacji:Alina Pawłowska
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Alina Pawłowska
Data wprowadzenia:2019-04-12 14:57:43
Opublikował:Alina Pawłowska
Data publikacji:2019-04-12 15:00:13
Ostatnia zmiana:2019-04-12 15:00:28
Ilość wyświetleń:57
Urząd Gminy i Miasta Dobra
Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij