Uchwała nr XIII/84/04

Rady Miejskiej w Dobrej

z dnia 30 czerwca 2004 r.

  

 

w sprawie: zmiany budżetu na 2004 rok

 

            Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz.1591 ze zmianami), art. 109, art.117, art. 124 ust. 1 i 2 pkt 1 oraz ustęp 3, art. 128 ust.2 pkt.1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. – o finansach publicznych (Dz. U. z 2003r.  nr 15, poz.148 ze zmianami)

    Rada Miejska w Dobrej u c h w a l a, co następuje:

 

§ 1

 

W uchwale nr XI/69/04 z dnia 24 lutego 2004 r. Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie: budżetu gminy na 2004 r. zmienionej zarządzeniem  nr 4/2004 Burmistrza  Dobrej z dnia 31 marca 2004 r., uchwałą Nr XII/78/04 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 29 kwietnia 2004 r., wprowadza się następujące zmiany:

 

  1. W  § 1 uchwały kwotę dochodów w wysokości 8.632.632,00 zł  w tym:

-                    dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami  kwocie 533.521,00 zł,

-                    dotacje celowe przekazane z budżetu państwa na inwestycje i zakupy inwestycyjne z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom ustawami w kwocie 6.557,00 zł.

zastępuje się kwotą w wysokości: 9.259.315,33 zł w tym:

-                    dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań      bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 1.072.095,00 zł

-                    dotacje celowe przekazane z budżetu państwa na inwestycje i zakupy inwestycyjne z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom ustawami w kwocie 6.557,00 zł.

 

  1. W  § 2 uchwały kwotę wydatków w wysokości 9.336.078,98 zł w tym:

-                    wydatki na realizację zleconych zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 478.424,00  ,

-                    wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych na realizację zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom ustawami w kwocie 6.557,00 zł.

 zastępuje się kwotą w wysokości: 9.906.893,31 zł w tym:

-                    wydatki na realizację zleconych zadań bieżących z zakresu administracji   rządowej  oraz  innych  zadań zleconych  gminie ustawami w kwocie                            1.016.998,00 zł

-                    wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych na realizację zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom ustawami w kwocie 6.557,00 zł.

 

3.        § 3 uchwały otrzymuje brzmienie „Przychody i rozchody budżetu stanowi załącznik nr 3 do uchwały. Deficyt budżetu w kwocie 647.577,98 zł zostanie pokryty z zaciągniętych pożyczek i kredytów na rynku krajowym, natomiast wolne środki jako nadwyżka środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy, wynikająca z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych  w wysokości 86.546,98 zł oraz dochody w wysokości 320.553,02 zł przeznacza się na spłatę kredytów i pożyczki w łącznej kwocie 407.100,00 zł”. Treść załącznika nr 3 do uchwały określa załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.

4.        Załącznik nr 4 do uchwały otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszej uchwały.

5.        W załączniku nr 1 do uchwały „Dochody budżetu na 2004r.” wprowadza się następujące zmiany :

 

a)      zwiększa się plan dochodów budżetu o kwotę 666.183,33 tego:

 

Dochody – zadania własne

 

dz.100

rozdz.10095

§ 0460

o kwotę

-

700,00 zł

dz.600

rozdz.60016

§ 6260

o kwotę

-

57.000,00 zł

dz.700

rozdz.70005

§ 0470

o kwotę

-

292,80 zł

 

 

§ 0690

o kwotę

-

643,13 zł

 

 

§ 0910

o kwotę

-

2,52 zł

dz.700

rozdz.70095

§ 0910

o kwotę

-

252,00 zł

dz.750

rozdz.75011

§ 2360

o kwotę

-

500,00 zł

dz.750

rozdz.75023

§ 0910

o kwotę

-

208,88 zł

dz.758

rozdz.75805

§ 2920

o kwotę

-

8.745,00 zł

dz.801

rozdz.80101

§ 2030

o kwotę

-

3.765,00 zł

dz.900

rozdz.90001

§ 0690

o kwotę

-

16.000,00zł

 

Dochody – zadania zlecone

 

dz. 751

rozdz. 75113

§ 2010

o kwotę

-

9.240,00 zł

dz. 852

rozdz. 85212

§ 2010

o kwotę

-

496.601,00 zł

dz. 852

rozdz. 85278

§ 2010

o kwotę

-

72.233,00 zł

 

b)       zmniejsza się plan dochodów budżetu o kwotę 39.500,00 zł  z tego:

 

Dochody – zadania zlecone

 

dz. 852

rozdz. 85214

§ 2010

o kwotę

-

9.100,00 zł

dz. 852

rozdz. 85216

§ 2010

o kwotę

-

30.400,00 zł

 

c)       dokonuje się przeniesień między paragrafami w następujący  sposób:

Dochody – zadania własne

 

dz. 756

rozdz. 75615

§ 0910

zmniejsza się o kwotę

-

700,00 zł

 

 

§ 0920

zwiększa się o kwotę

-

700,00 zł

 

 

6.      W załączniku Nr 2 do uchwały „Wydatki budżetu na 2004 rok” wprowadza się następujące zmiany:

a)      zwiększa się plan wydatków budżetu o kwotę 849.768,74 zł  z tego:                                                                                           

 

Wydatki - zadania własne

 

dz. 600

rozdz. 60016

§ 6050

o kwotę

-

57.000,00 zł

 

 

§ 6051

o kwotę

-

163.928,43 zł

dz. 700

rozdz. 70095

§ 4300

o kwotę

-

8.479,70 zł

dz. 750

rozdz. 75023

§ 4300

o kwotę

-

2.663,11 zł

dz. 754

rozdz. 75412

§ 2820

o kwotę

-

3.000,00 zł

dz. 801

rozdz. 80101

§ 3240

o kwotę

-

3.765,00 zł

 

rozdz. 80104

§ 4210

o kwotę

-

34,16 zł

 

rozdz. 80113

§ 4210

o kwotę

-

265,30 zł

 

rozdz. 80195

§ 4440

o kwotę

-

27.132,00 zł

dz. 852

rozdz. 85228

§ 4300

o kwotę

-

2.800,00 zł

 

 

§ 4110

o kwotę

-

497,00 zł

 

 

§ 4120

o kwotę

-

69,00 zł

dz. 854

rozdz. 85401

§ 4440

o kwotę

-

2,04 zł

   

Wydatki - zadania zlecone

 

dz. 751

rozdz. 75113

§ 3030

o kwotę

-

9.240,00 zł

dz. 852

rozdz. 85212

§ 3110

o kwotę

-

 481.378,00 zł

 

 

§ 4110

o kwotę

-

6.480,00 zł

 

 

§ 4120

o kwotę

-

140,00 zł

 

 

§ 4210

o kwotę

-

2.077,00 zł

 

 

§ 4300

o kwotę

-

8.585,00 zł

dz. 852

rozdz. 85278

§ 3110

o kwotę

-

72.233,00 zł

 

b)       zmniejsza się plan wydatków budżetu o kwotę  278.954,41 zł z tego:  

 

Wydatki - zadania własne

 

dz. 600

rozdz. 60016 

§ 6052

o kwotę

-

203.861,21 zł

dz. 754

rozdz. 75412

§ 4300

o kwotę

-

3.000,00 zł

dz. 801

rozdz. 80101

§ 4010

o kwotę

-

24.653,41 zł

 

 

§ 4110

o kwotę

-

2,72 zł

 

 

§ 4270

o kwotę

-

791,67 zł

 

 

§ 4440

o kwotę

-

88,20 zł

 

rozdz. 80104

§ 4270

o kwotę

-

1.555,51 zł

 

 

§ 4440

o kwotę

-

74,65 zł

 

rozdz. 85219 

§ 4010

o kwotę

-

2.800,00 zł

 

 

§ 4110

o kwotę

-

497,00 zł

 

 

§ 4120

o kwotę

-

69,00 zł

dz. 854

rozdz. 85401

§ 4110

o kwotę

-

2,04 zł

 

 
 
Wydatki - zadania zlecone

 

dz. 852

rozdz. 85212

§ 4010

o kwotę

-

2.059,00 zł

 

rozdz. 85214

§ 3110

o kwotę

-

9.100,00 zł

 

rozdz. 85216

§ 3110

o kwotę

-

30.400,00 zł

             

c)       dokonuje się przeniesień między działami i paragrafami w następujący sposób:

Wydatki - zadania własne

 

dz. 750

rozdz. 75023

§ 4040

zmniejsza się o kwotę

-

109,22 zł

 

 

§ 4210

zwiększa się o kwotę

-

221,54 zł

 

 

§ 4440

zmniejsza się o kwotę

-

112,32 zł

dz. 900

rozdz. 90004

§ 4210

zwiększa się o kwotę

-

2.300,00 zł

 

 

§ 4300

zmniejsza się o kwotę

-

2.300,00 zł

 

Wydatki - zadania zlecone

 

dz. 751

rozdz. 75113

§ 4110

zwiększa się o kwotę

-

86,84 zł

 

 

§ 4120

zwiększa się o kwotę

-

12,35 zł

 

 

§ 4210

zmniejsza się o kwotę

-

1.132,61 zł

 

 

§ 4300

zwiększa się o kwotę

-

1.774,43 zł

 

 

§ 4410

zmniejsza się o kwotę

-

741,01 zł

 

7.      W załączniku nr 6 do uchwały „Przychody i wydatki Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na 2004 rok” wprowadza się następujące zmiany:

zwiększa się plan dochodów

a.      pochodzących z wpłat za korzystanie ze środowiska o kwotę  3.000,00 zł  

 zwiększa się plan wydatków

b.       § 6050 związany z budową kolektora sanitarnego z przykanalikami w m. Dobra etap III i IV o kwotę 9.588,64 zł

c.       § 4300 na czyszczenie rowów odprowadzających deszczówkę o kwotę 4.550,00 zł

zmniejsza się plan wydatków

d.       § 4210 dotyczący zakupu pojemników na odpady komunalne segregowane o kwotę 11.138,64 zł                                                                                   

 
§ 2

 

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Dobrej.

 

§ 3

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia