BURMISTRZ DOBREJ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE
STANOWISKO PRACY
biuro obsługi klienta
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1. Spełnianie wymagań określonych art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
2. Wykształcenie wyższe.
3. Umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office), obsługa kserokopiarek.
Wymagania niezbędne pozostałe
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
2. Korzystanie w pełni z praw publicznych.
3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.
4. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów prawa samorządowego i administracyjnego:
- kodeks postępowania administracyjnego
- instrukcja kancelaryjna.
2.. Posiadanie cech osobowościowych: sumienność, sprawność, bezstronność i uczciwość.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Realizacja zagadnień związanych z:
- obsługą interesantów Urzędu, w tym: udzielanie informacji o sposobie i trybie załatwiania spraw w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu,
- kierowanie petentów na właściwe stanowiska merytoryczne,
- wydawanie druków i formularzy, udostępnianie do wglądu aktów prawnych (Dziennik Urzędowy i Monitor Polski),
- zaopatrzeniem w materiały biurowe, obsługa urządzeń biurowych,
- prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej,
- wywieszanie ogłoszeń na tablicy w Urzędzie,,
- prowadzenie na BIP rejestru skarg, wniosków i petycji,
- udostępnianie informacji publicznej, w tym prowadzenie rejestru na BIP,
- obsługa elektronicznej skrzynki podawczej na e-PUAP,
- prowadzenie dystrybucji materiałów promocyjnych,
- prowadzenie spraw z zakresu repatriacji i spraw kombatantów,
- obsługa punktu informacji turystycznej,
- obsługa telefoniczna Urzędu,
- obsługa ksero,
- prowadzenie spraw z zakresu kultury fizycznej,
- realizacja zadań związanych z archiwum zakładowym.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.
Wymiar czasu pracy: pełny etat, pierwsza umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin.
Wymagane dokumenty:
List motywacyjny, życiorys (CV), kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe, kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje.
Oferta winna zawierać klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniami podpisanymi przez osobę składającą wymagane dokumenty.
Oferty w zamkniętych kopertach z umieszczonym na nich imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz adnotacją: ,,Konkurs na stanowisko – biuro obsługi klienta’’ należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10 w terminie do dnia 24.01.2019 r. godz.15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Rozpatrzenie zgłoszonych kandydatur nastąpi w ciągu 7 dni po upływie terminu składania ofert.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://dobra.nowoczesnagmina.pl), strona - dobra24.pl oraz tablicy informacyjnej w UM Dobrej.
Dobra, dn. 16.01.2019 r.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler