BURMISTRZ DOBREJ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE
STANOWISKO PRACY
ds. kadr i płac
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1. Spełnianie wymagań określonych art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
2. Wykształcenie wyższe.
3. Umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office).
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
1. Znajomość przepisów prawa samorządowego:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych.
2. Znajomość przepisów prawnych regulujących problematykę ze stanowiskiem:
- kodeks pracy,
- ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych
- ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
- ustawa o funduszu sołeckim.
3. Umiejętność obsługi programu Płatnik.
4. Staż pracy na stanowisku związanym z przedmiotem naboru.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.
Wymiar czasu pracy: pełny etat, pierwsza umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Realizacja zagadnień związanych z:
- obsługą kadrową Urzędu Miejskiego w Dobrej oraz jednostek organizacyjnych,
- obsługą Urzędu Miejskiego w Dobrej w zakresie ubezpieczeń społecznych,
- obsługą płacową Urzędu Miejskiego w Dobrej,
- prowadzeniem dokumentacji z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy Urzędu Miejskiego w Dobrej,
- sporządzaniem sprawozdań GUS,
- prowadzeniem dokumentacji w zakresie funduszu sołeckiego.
Wymagane dokumenty:
List motywacyjny, życiorys (CV), kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe, kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje.
Oferta winna zawierać klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniami podpisanymi przez osobę składającą wymagane dokumenty.
Ofertę zamkniętą w kopercie z umieszczonym na niej imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz adnotacją: ,,Konkurs na stanowisko ds. kadr i płac’’ należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10 w terminie do dnia 03.01.2019 r. godz.15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu w wymaganym terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Rozpatrzenie zgłoszonych kandydatur nastąpi w ciągu 7 dni po upływie terminu składania ofert.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://dobra.nowoczesnagmina.pl), strona - dobra24.pl oraz tablicy informacyjnej w UM Dobrej.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Dobra, dn. 19.12.2018 r.