RADA MIEJSKA

            W DOBREJ
    
RO.SOR.0002.2.2018                                                                                                                                                                                                       Dobra, 2018-12-05

                                        

ZAWIADOMIENIE

                                         

 

         Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku                             o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.), zwołuję II Sesję Rady Miejskiej w Dobrej na dzień 13 grudnia 2018 r. (tj. czwartek) o godz. 12:30           w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej z następującym porządkiem obrad:

 

1.        Otwarcie Sesji.

2.        Stwierdzenie quorum.

3.       Przedstawienie porządku obrad.

4.       Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

5.       Interpelacje i zapytania radnych.

6.       Sprawy samorządu.

7.              Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.

8.              Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2017/2018.

9.       Podjęcie uchwał w sprawie:

1)    Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla Gminy Dobra na 2019 rok – projekt Nr II/9/18,

2)    „Gminnego  Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2019 rok- projekt Nr II/10/18,

3)    przyjęcia regulaminu targowiska miejskiego „MÓJ RYNEK” w Dobrej- projekt Nr II/11/18,

4)    powołania doraźnej Komisji Statutowej Rady Miejskiej w Dobrej - projekt Nr II/12/18,

5)    powierzenia reprezentowania Gminy Dobra w Zgromadzeniu Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina” - projekt Nr II/13/18,

6)    wyznaczenia dodatkowego przedstawiciela Gminy Dobra do Zgromadzenia Związku Międzygminnego –„Związek Gmin Powiatu Tureckiego” - projekt Nr II/14/18,

7)    ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Dobrej- projekt Nr II/15/18,

8)    obniżenia średniej ceny żyta przyjmowaną jako podstawę obliczenia podatku rolnego w 2019 r.- projekt Nr II/16/18,

9)    określenia  wysokości stawek podatku od nieruchomości w roku podatkowym 2019 – projekt Nr II/17/18,

10) określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych na rok 2019 – projekt Nr II/18/18,

11) zmiany uchwały budżetowej na 2018 rok – projekt Nr II/19/18,

10.     Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.

11.     Wolne wnioski i informację.

12.     Zamknięcie obrad.

 

                       Przewodniczący 
                                        Rady Miejskiej w Dobrej                        
            /-/ Tomasz Gil