Dobra, dnia 15 listopada 2018 r.

 

RO.SOR.0002.1.2018

 

 

 

 

           

      Na podstawie § 5 Postanowienia Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 9 listopada 2018 r. w sprawie zwołania I sesji Rady Miejskiej w Dobrej wybranej w wyborach samorządowych zarządzonych na dzień 21 października 2018 r., zawiadamiam, że w dniu     23 listopada 2018 r. (piątek) o godz. 10:00, w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej, odbędzie się I Sesja Rady Miejskiej w Dobrej, z następującym porządkiem obrad:

 

1.      Otwarcie I Sesji.

2.      Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze na radnego.

3.      Złożenie ślubowania przez radnych.

4.      Wręczenie zaświadczenia o wyborze na Burmistrza Dobrej.

5.      Złożenie ślubowania przez Burmistrza Dobrej.

6.      Stwierdzenie quorum.

7.      Uchwalenie porządku obrad.

8.      Wybór Przewodniczącego Rady:

a)      wybór komisji skrutacyjnej;

b)      zgłaszanie kandydatów na Przewodniczącego Rady;

c)      przeprowadzenie tajnego głosowania na Przewodniczącego Rady;

9.      Przejęcie prowadzenia obrad przez Przewodniczącego Rady.

10.  Wybór Wiceprzewodniczących Rady.

a)      wybór komisji skrutacyjnej;

b)      zgłaszanie kandydatów;

c)      przeprowadzenie tajnego głosowania;

11.  Dyskusja – wolne wnioski.

12.  Zamknięcie I Sesji.

 

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.) – pracodawca, obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.

 

 

 

Burmistrz Dobrej

 

                /-/ Andrzej Piątkowski