Dobra, dnia 15 listopada 2018 r.
RO.SOR.0002.1.2018
Na podstawie § 5 Postanowienia Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 9 listopada 2018 r. w sprawie zwołania I sesji Rady Miejskiej w Dobrej wybranej w wyborach samorządowych zarządzonych na dzień 21 października 2018 r., zawiadamiam, że w dniu 23 listopada 2018 r. (piątek) o godz. 10:00, w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej, odbędzie się I Sesja Rady Miejskiej w Dobrej, z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie I Sesji.
2. Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze na radnego.
3. Złożenie ślubowania przez radnych.
4. Wręczenie zaświadczenia o wyborze na Burmistrza Dobrej.
5. Złożenie ślubowania przez Burmistrza Dobrej.
6. Stwierdzenie quorum.
7. Uchwalenie porządku obrad.
8. Wybór Przewodniczącego Rady:
a) wybór komisji skrutacyjnej;
b) zgłaszanie kandydatów na Przewodniczącego Rady;
c) przeprowadzenie tajnego głosowania na Przewodniczącego Rady;
9. Przejęcie prowadzenia obrad przez Przewodniczącego Rady.
10. Wybór Wiceprzewodniczących Rady.
a) wybór komisji skrutacyjnej;
b) zgłaszanie kandydatów;
c) przeprowadzenie tajnego głosowania;
11. Dyskusja – wolne wnioski.
12. Zamknięcie I Sesji.
Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.) – pracodawca, obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.
Burmistrz Dobrej
/-/ Andrzej Piątkowski