Uchwała Nr IX/61/03

Rady Miejskiej w Dobrej

z dnia 8 grudnia 2003 r.

 

w sprawie zmiany budżetu na 2003 r.

 

 

            Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz.1591 ze zmianami), art. 109, art.117, art. 124 ust. 1 i 2 pkt 1 oraz ustęp 3, art. 128 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. – o finansach publicznych (Dz. U. z 2003r.  nr 15, poz.148 ze zmianami)

            Rada Miejska w Dobrej uchwala co następuje:

 

§ 1

 

W uchwale nr III/24/02 z dnia 30 grudnia 2002 r. Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie: budżetu gminy na 2003 r. zmienionej uchwałą nr IV/26/03 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 25 lutego 2003 r., zarządzeniem  nr 8/2003 Burmistrza  Dobrej z dnia 27 marca 2003 r., uchwałą nr V/33/03 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 29 kwietnia 2003 r., uchwałą nr VI/39/03 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 27 czerwca 2003 r., uchwałą nr VII/49/03 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 11 września 2003 r., uchwałą nr VIII/54/03 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 28 października 2003 r. wprowadza się następujące zmiany:

 

1.      W  § 1 uchwały kwotę dochodów w wysokości 8.593.410,92  zł w tym:

-          dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań      bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami  kwocie 783.189,00 zł, zastępuje się kwotą w wysokości:  8.521.331,92 zł w tym:

-          dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań      bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 801.665,00 zł,

2.      W  § 2 uchwały kwotę wydatków w wysokości 8.384.354,21 zł w tym:

-          wydatki na realizację zleconych zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 783.189,00  zł, zastępuje się kwotą w wysokości  8.462.275,21 zł w tym:

-          wydatki na realizację zleconych zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 801.665,00 zł,

3.      § 3 uchwały otrzymuje brzmienie „Nadwyżkę dochodów nad wydatkami w wysokości 282.700,00 zł przeznacza się na  spłatę kredytów i pożyczki. Planowany kredyt w wysokości 150.000,00 zł przeznacza się na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach jednostki zgodnie z załącznikiem Nr 3 do uchwały”, którego treść określa załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.

4.      W załączniku nr 1 do uchwały „Dochody budżetu na 2003r.” wprowadza się następujące zmiany :

                                

a) zwiększa się plan dochodów budżetu o kwotę 93.971,00 tego:

 

Dochody – zadania własne

 

 

dz. 710

rozdz. 71035

§ 202

o kwotę

-

1.000,00 zł

dz. 758

rozdz. 75801

§ 292

o kwotę

-

56.091,00 zł

dz. 801

rozdz. 80195

§ 203

o kwotę

-

624,00 zł

dz. 853

rozdz. 85315

§ 203

o kwotę

-

1.730,00zł

 

Dochody – zadania zlecone

 

dz. 853

rozdz. 85314

§ 201 

o kwotę

10.000,00 zł  

dz. 853

rozdz. 85378

§ 201 

o kwotę

24.526,00 zł  

                 

b) zmniejsza się plan dochodów budżetu o kwotę  166.050,00  z tego:

 

Dochody – zadania własne

 

dz. 700

rozdz. 70005

§ 077

o kwotę

-

25.000,00 zł

dz. 756

rozdz. 75616

§ 031

o kwotę

-

125.000,00 zł

 

Dochody – zadania zlecone

 

dz. 853

rozdz. 85313

§ 201 

o kwotę

14.762,00 zł  

dz. 853

rozdz. 85316

§ 201 

o kwotę

1.288,00 zł  

                 

 

5.      W załączniku Nr 2 do uchwały „Wydatki budżetu na 2003 r.” wprowadza się następujące zmiany:

   

a) zwiększa się plan wydatków budżetu o kwotę 124.111,51 z tego:                                                                                          

 

Wydatki - zadania własne

 

dz. 600

rozdz. 60016

§ 6050

o kwotę

-

30.140,51 zł

dz. 710

rozdz. 71035

§ 4210

 o kwotę

-

1.000,00 zł

dz. 801

rozdz. 80101

§ 4010

o kwotę

-

1.000,00 zł

 

 

§ 4210

o kwotę

-

55.091,00 zł

dz. 801

rozdz. 80195

§ 4300

o kwotę

-

624,00 zł

dz. 853

rozdz. 85315

§ 3110

o kwotę

-

1.730,00 zł

 

Wydatki - zadania zlecone

 

dz. 853

rozdz. 85314

§ 3110

o kwotę

-

9.999,99 zł

 

 

§ 4110

o kwotę

-

0,01 zł

dz. 853

rozdz. 85378

§ 3110

o kwotę

-

24.526,00 zł

 

    b) zmniejsza się plan wydatków budżetu o kwotę 46.190,51 zł z tego:  

 

Wydatki - zadania własne

 

dz. 750

rozdz. 75023

§ 4210

o kwotę

-

10.350,51 zł

 

 

§ 4270

o kwotę

-

7.171,00 zł

 

 

§ 4300

o kwotę

-

2.000,00 zł

 

 

§ 6050

o kwotę

-

10.619,00 zł

Wydatki - zadania zlecone

 

dz. 853

rozdz. 85313

§ 4130

o kwotę

-

14.762,00 zł

dz. 853

rozdz. 85316

§ 3110

o kwotę

-

1.288,00 zł

                  

c) dokonuje się przeniesień między działami i paragrafami w następujący sposób:

 

Wydatki - zadania własne

 

dz. 010

rozdz. 01005

§ 4300

zwiększa się o kwotę

-

129,47 zł

dz. 600

rozdz. 60016

§ 6052

zwiększa się o kwotę

-

639,02 zł

dz. 750

rozdz. 75023

§ 4210

zmniejsza się o kwotę

-

3.720,26 zł

dz. 754

rozdz. 75412

§ 4210

zwiększa się o kwotę

-

842,68 zł

 

 

§ 4300

zwiększa się o kwotę

-

1.829,10 zł

 

 

§ 4410

zmniejsza się o kwotę

-

394,01 zł

 

 

§ 4430

zmniejsza się o kwotę

-

1.396,00 zł

dz. 853

rozdz. 85315

§ 3110

zwiększa się o kwotę

-

2.070,00 zł

dz. 853

rozdz. 85319

§ 4010

zwiększa się o kwotę

-

395,59 zł

 

 

§ 4110

zmniejsza się o kwotę

-

378,07 zł

 

 

§ 4120

zmniejsza się o kwotę

-

17,52 zł

 

 

§ 4210

zwiększa się o kwotę

-

500,00 zł

 

 

§ 4300

zmniejsza się o kwotę

-

500,00 zł

dz. 854

rozdz. 85404

§ 3020

zwiększa się o kwotę

-

700,00 zł

 

 

§ 3110

zmniejsza się o kwotę

-

395,00 zł

 

 

§ 4010

zmniejsza się o kwotę

-

11.480,00 zł

 

 

§ 4040

zmniejsza się o kwotę

-

151,00 zł

 

 

§ 4110

zmniejsza się o kwotę

-

5.000,00 zł

 

 

§ 4120

zmniejsza się o kwotę

-

470,00 zł

 

 

§ 4210

zwiększa się o kwotę

-

12.436,00 zł

 

 

§ 4260

zwiększa się o kwotę

-

500,00 zł

 

 

§ 4270

zmniejsza się o kwotę

-

1.240,00 zł

 

 

§ 4300

zwiększa się o kwotę

-

4.800,00 zł

 

 

§ 4410

zwiększa się o kwotę

-

300,00 zł

 

Wydatki - zadania zlecone

 

dz. 853

rozdz.85319

§ 4010

zwiększa się o kwotę

-

6.073,24 zł

 

 

§ 4110

zmniejsza się o kwotę

-

722,84 zł    

 

 

§ 4120

zmniejsza się o kwotę

-

86,03 zł

 

 

§ 4300

zmniejsza się o kwotę

-

3.777,19 zł

 

 

§ 4410

zmniejsza się o kwotę

-

1.487,18 zł    

 

 

§ 2

 

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Dobrej.

 

§ 3

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.