RADA MIEJSKA
W DOBREJ
RO.SOR.0002.43.2018 Dobra,2018-05-30
Zapraszam na XLIII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 15 czerwca 2018 r. (piątek) o godz. 1400 w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad :
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawy samorządu.
7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej.
8. Absolutorium dla Burmistrza Dobrej za 2017 r.
a) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Dobra za
2017 r.
b) przedstawienie sprawozdania finansowego gminy Dobra za 2017 r.
c) przedstawienie informacji o stanie mienia Gminy Dobra
d) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu
z wykonania budżetu gminy Dobra za 2017 r.
e) dyskusja
f) przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Dobrej opinii
o wykonaniu budżetu z wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium
g) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej w przedmiocie absolutorium z wykonania budżetu gminy Dobra za 2017 r.
h) zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem
z wykonania budżetu gminy Dobra za 2017 r. – projekt nr XLIII/321/18,
i) głosowanie nad absolutorium dla Burmistrza Dobrej z tytułu wykonania budżetu za 2017 rok– projekt nr XLIII/322/18,
9. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) określenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola publiczne prowadzone przez Gminę Dobra – projekt Nr XLIII/323/18,
2) zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycielom, którym powierzono stanowisko kierownicze oraz w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórych nauczycieli obowiązujących w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez Gminę Dobra– projekt Nr XLIII/324/18,
3) zmiany Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Gminy Dobra na 2018 rok - projekt Nr XLIII/325/18,
4) wyrażenie zgody na zbycie nieruchomości zabudowanych boksami garażowymi oraz ustanowienia służebności gruntowej - projekt Nr XLIII/326/18,
5) powołania Komisji Statutowej Rady Miejskiej w Dobrej - projekt Nr XLIII/327/18,
10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
11. Wolne wnioski.
12. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej /-/ Sebastian Gwizdalski