Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Dobrej

Kolorowy pasek

Zaproszenie na XLIII Sesję Rady Miejskiej w Dobrej

RADA MIEJSKA

    W DOBREJ

RO.SOR.0002.43.2018                                                                     Dobra,2018-05-30

 

                                                                  

         Zapraszam na XLIII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się     w dniu  15 czerwca 2018 r. (piątek) o godz. 1400 w sali konferencyjnej Centrum Kultury    w Dobrej.

Porządek obrad :

1.   Otwarcie Sesji.

2.   Stwierdzenie quorum.

3.   Przedstawienie porządku obrad.

4.   Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

5.   Interpelacje i zapytania radnych.

6.   Sprawy samorządu.

7.   Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z  działalności międzysesyjnej.

8.   Absolutorium dla Burmistrza Dobrej za 2017 r.

a)         przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Dobra za
2017 r.

b)         przedstawienie sprawozdania finansowego gminy Dobra za 2017 r.

c)         przedstawienie informacji o stanie mienia Gminy Dobra

d)        przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu
z wykonania budżetu gminy Dobra za 2017 r.

e)         dyskusja

f)          przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Dobrej opinii
o wykonaniu budżetu z wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium

g)         przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej w przedmiocie absolutorium z wykonania budżetu gminy Dobra za 2017 r.

h)         zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem
z wykonania budżetu gminy Dobra za 2017 r. – projekt nr XLIII/321/18,

i)          głosowanie nad absolutorium dla Burmistrza Dobrej z tytułu wykonania budżetu za 2017 rok– projekt nr XLIII/322/18,

   9. Podjęcie uchwał w sprawie:

1)   określenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola publiczne prowadzone przez Gminę Dobraprojekt Nr XLIII/323/18,

2)   zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycielom, którym powierzono stanowisko kierownicze oraz w sprawie  określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórych nauczycieli obowiązujących w szkołach  i przedszkolach prowadzonych przez Gminę Dobraprojekt Nr XLIII/324/18,

3)   zmiany Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Gminy Dobra na 2018 rok -  projekt Nr XLIII/325/18,

4)   wyrażenie zgody na zbycie nieruchomości zabudowanych boksami garażowymi oraz ustanowienia służebności gruntowej - projekt Nr XLIII/326/18,

5)   powołania Komisji Statutowej Rady Miejskiej w Dobrej - projekt Nr XLIII/327/18,

10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

11. Wolne wnioski.

12. Zamknięcie obrad.

     Przewodniczący

Rady Miejskiej w Dobrej                                                                                                                                                      /-/ Sebastian Gwizdalski

Metadane

Źródło informacji:Stanisław Bartski
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Stanisław Bartski
Data wprowadzenia:2018-06-01 15:15:30
Opublikował:Stanisław Bartski
Data publikacji:2018-06-01 15:16:16
Ostatnia zmiana:2018-06-01 15:16:26
Ilość wyświetleń:97
Urząd Gminy i Miasta Dobra
Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij