OGŁOSZENIE BURMISTRZA DOBREJ

z dnia 21.11.2017 roku.

 

W SPRAWIE KONSULTACJI

 

 

Burmistrz Dobrej ogłasza wyniki z przeprowadzenia konsultacji projektu „Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018”.

 

Wyniki konsultacji projektu programu współpracy Gminy Dobra
z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018.

 

 W procesie konsultacji „Programu współpracy Gminy Dobra
z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018” zrealizowanym, zgodnie z Ustawą o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie, następujące
organizacje pozarządowe oraz podmioty,
o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie zgłosiły swoje uwagi oraz propozycje:

1)   Formularz propozycji złożony przez Miejsko-Gminny Ludowy Klub Sportowy „WICHER” w Dobrej;

2)   Formularz propozycji złożony przez Stowarzyszenie rodziców na rzecz rozwoju Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Piekarach „Szkoła z Przyszłością” ;

3)   Formularz propozycji złożony przez Stowarzyszenie Ochotnicza Straż Pożarna w Piekarach.

Szczegółowy wykaz złożonych uwag, opinii i wniosków został zamieszczony w protokole z przeprowadzonych konsultacji, stanowiącym załącznik do ogłoszenia wyników konsultacji.

 

        

Z poważaniem

Burmistrz Dobrej

/-/ Andrzej Piątkowski