Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 23-11-2017
Nazwa zamawiającego
GMINA DOBRA
Numer ogłoszenia
1068583
Status ogłoszenia
Aktualne
Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego będą usługi polegające na sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: „Zapewnienie prawidłowej gospodarki ściekowej w aglomeracji Dobra, poprzez rozbudowę i przebudowę oczyszczalni ścieków oraz rozbudowę kanalizacji sanitarnej”, w branży budowlanej, elektrycznej i instalacyjnej.
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać do dnia 23.11.2017 roku, do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego (adres: Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, Polska).
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
inwestycje@dobra24.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Marek Świętochowski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
63 2799939
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego będą usługi polegające na sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: „Zapewnienie prawidłowej gospodarki ściekowej w aglomeracji Dobra, poprzez rozbudowę i przebudowę oczyszczalni ścieków oraz rozbudowę kanalizacji sanitarnej”, w branży budowlanej, elektrycznej i instalacyjnej.
Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 290) oraz przepisami wykonawczymi do ustawy.
Do obowiązków Inspektora nadzoru należy pełny zakres czynności określonych ustawą Prawo Budowlane
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: wielkopolskie Powiat: turecki Miejscowość: Dobra.
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy usługi działającego w imieniu Zamawiającego sprawującego nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji robót budowlanych dla zadania pn.: Zapewnienie prawidłowej gospodarki ściekowej w aglomeracji Dobra, poprzez rozbudowę i przebudowę oczyszczalni ścieków oraz rozbudowę kanalizacji sanitarnej.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego będą usługi polegające na sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: „Zapewnienie prawidłowej gospodarki ściekowej w aglomeracji Dobra, poprzez rozbudowę i przebudowę oczyszczalni ścieków oraz rozbudowę kanalizacji sanitarnej”, w branży budowlanej, elektrycznej i instalacyjnej.
Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 290) oraz przepisami wykonawczymi do ustawy.
Kod CPV
71247000-1
Nazwa kodu CPV
Nadzór nad robotami budowlanymi
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy.
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia: od dnia udzielenia zamówienia Wykonawcy robót budowlanych do dnia 30.06.2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawca oraz osoby, którymi dysponuje posiadają uprawnienia, tj. w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych.
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na wykonywaniu budowy, rozbudowy oczyszczalni ścieków, o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł o przepustowości minimum Qśrd=420m3/d.
Potencjał techniczny
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca dysponuje co najmniej:
a) jedną osobą posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi na stanowisku inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia uznane na terytorium Rzeczypospolitej Polski na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 r. poz. 65 ze zm.);
b) 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia uznane na terytorium Rzeczypospolitej Polski na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 r. poz. 65 ze zm.);
c) 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia uznane na terytorium Rzeczypospolitej Polski na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 r. poz. 65 ze zm.).
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
Warunki zmiany umowy
Niewykonanie lub opóźnienie wykonania postanowień Umowy spowodowane zaistnieniem siły wyższej będzie uważane przez Strony za okoliczność nie powodującą odpowiedzialności odszkodowawczej i będzie stanowić podstawę do negocjacji i zmiany warunków realizacji Umowy.
Uzgodniono, że jako siłę wyższą traktowane będą w szczególności decyzje uprawnionych organów państwa oraz zdarzenia zewnętrzne, które mają charakter nadzwyczajny, których Strony nie mogły przy uwzględnieniu profesjonalnego charakteru swojej działalności przewidzieć w chwili zawierania Umowy oraz których wystąpieniu Strony nie mogły w żaden sposób zapobiec ani przeciwdziałać. Należą do tej kategorii między innymi katastrofy przyrodnicze np. powódź, huragan, długotrwałe i wyjątkowo niskie temperatury, uniemożliwiające prowadzenia prac budowlanych lub nadzwyczajne zaburzenia życia zbiorowego, dalej "Siła Wyższa"
O zaistnieniu i zakończeniu działania siły wyższej mającej wpływ na normalne prowadzenie inwestycji Strony będą się niezwłocznie informować w formie pisemnej.
Wystąpienie Siły Wyższej powoduje zawieszenie wykonywania niniejszej Umowy na czas trwania Siły uniemożliwiającej podjęcie działań. Za czas przestoju Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków
2. Formularz oferty
3. Wykaz usług
4. Wykaz osób
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena 100%
Punkty przyznawane za podane w pkt. 10.1. kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1 (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać 100 pkt.
W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
Cenę deklaruje się na formularzu oferty, podając: cenę netto, cenę brutto.
Zaoferowana cena jest ceną ryczałtową i musi zawierać wszelkie koszty wykonawcy związane z prawidłową i właściwą realizacją przedmiotu zamówienia, przy zastosowaniu obowiązujących norm, z uwzględnieniem ewentualnego ryzyka wynikającego z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający (beneficjent)
Nazwa
GMINA DOBRA
Adres
pl. Wojska Polskiego 10
62-730 Dobra
wielkopolskie , turecki
Numer telefonu
632799011
Fax
632799941
NIP
6681870425
Tytuł projektu
Zapewnienie prawidłowej gospodarki ściekowej w aglomeracji Dobra, poprzez rozbudowę i przebudowę oczyszczalni ścieków oraz rozbudowę kanalizacji sanitarnej
Numer projektu
RPWP.04.03.01-30-0028/16-00