RADA MIEJSKA
W DOBREJ
Dobra, 2017-11-03
Zapraszam do udziału XXXVI nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Dobrej, zwołanej na wniosek Burmistrza Dobrej z dnia 03 listopada b.r., która odbędzie się w dniu 10 listopada 2017 r. (piątek) o godz. 800 w sali konferencyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrej.
Porządek obrad :
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.
7. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) zmiany uchwały ustalającej zasady udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin nauczycieli, którym powierzono stanowiska kierownicze, przyznania zwolnienia od obowiązku realizacji zajęć, ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym obowiązkowym wymiarze godzin oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli nie wymienionych w art. 42 ust. 3 ustawy Karta Nauczyciela - projekt Nr XXXVI/276/17,
2) udzielenia pomocy finansowej Gminie Miejskiej Turek na poczet wydatków związanych z projektem pn. „Partnerstwo lokalne na rzecz rozwoju gospodarczego gmin powiatu tureckiego”. – projekt Nr XXXVI/277/17,
3) zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków - projekt Nr XXXVI/278/17
4) udzielenia opinii dotyczącej rozwiązania stosunku pracy z radnym – projekt Nr XXXVI/279/17,
5) zmiany uchwały budżetowej na 2017 rok – projekt Nr XXXVI/280/17,
6) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2017-2026- projekt nr XXXVI/281/17,
8. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
9. Wolne wnioski.
10. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Sebastian Gwizdalski