Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Dobrej

Kolorowy pasek

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej o przedstawieniu do konsultacji projektu Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie uchwalenia "Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018".

Załącznik nr  2 do Zarządzenie Nr RO.SO.0050.70.2017

Burmistrza Dobrej

z dnia 25 października 2017r.

 

 

 

 

OGŁOSZENIE

 

 

Burmistrz Dobrej

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  
(Dz. U. 2017r. poz. 1875 ze zm.) w związku z Uchwałą Nr XL/278/10 Rady Miejskiej
w Dobrej z dnia 10 listopada 2010r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania
z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie  projektów aktów prawa miejscowego Gminy Dobra w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji,

 

przedstawia do konsultacji

 

projektu Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018”.

 

I. Przedmiot  konsultacji

 

Przedmiotem konsultacji jest projekt Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami,
o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018”,
który stanowi załącznik nr 1 do Zarządzenia.

 

 

II. Forma konsultacji

 

1.    Konsultacje przeprowadzone będą w formie:

a)        zamieszczenia projektu Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018”, na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej www.dobra.nowoczesnagmina.pl, na stronie www.dobra24.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Dobrej,

b)        wyrażania pisemnej opinii, wniosków, zgłaszania propozycji zmian
do przestawionego projektu programu oraz bezpośrednich spotkań z podmiotami,
o których mowa pkt. I.

2.    Do udziału w konsultacjach zaproszone są organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie działające na terenie Gminy Dobra.

3.    Opinie, wnioski oraz propozycje zmian mogą być zgłaszane w trakcie trwania konsultacji.

4.    Propozycje prosimy zgłaszać do Referatu Spraw Społecznych, na formularzu (załącznik nr 3 do Zarządzenia Nr RO.SO.0050.70.2017 Burmistrza Dobrej z dnia 25 października 2017r.) , który wraz z projektem programu jest dostępny na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej  www.dobra.nowoczesnagmina.pl (aktualności, ogłoszenia/pożytek publiczny),  www.dobra24.pl  na jeden z nw. sposobów:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
promocja@dobra24.pl,

- za pośrednictwem poczty na adres: Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra lub
- osobiście w Urzędzie Miejskim w Dobrej (pok. nr 17, I piętro).

 

5.    Na kopercie lub w tytule e-maila należy wpisać:
„Zgłoszenie propozycji do projektu programu współpracy na rok 2018”.

 

III. Termin rozpoczęcia i zakończenia konsultacji

 

1.    Termin rozpoczęcia konsultacji: 25 październik 2017r.

 

2.    Termin zakończenia konsultacji: 08 listopada 2017r.

 

 

IV. Cel przeprowadzenia konsultacji

 

1.    Konsultacje przeprowadza się w celu poznania opinii organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie w sprawie poddanej konsultacji.

2.    Wyniki konsultacji nie są wiążące i mają charakter opiniodawczy .

3.    Konsultacje uważa się za ważnie przeprowadzone bez względu na ilość uczestniczących w nich organizacji oraz podmiotów o których mowa w ust. 1.

 

 

 

V. Wyniki konsultacji

 

1.    Wyniki konsultacji będą publikowane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej www.dobra.nowoczesnagmina.pl,  
na stronie
www.dobra24.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Dobrej.

2.    Wpływ konsultacji na treść projektu programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy  o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018r. podlega przedstawieniu Radzie Miejskiej w Dobrej w uzasadnieniu do projektu programu będącego przedmiotem konsultacji.

 

Załączniki

Ogłoszenie konsultacji (2.1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Projekt programu współpracy (6.4MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zarządzenie Burmistrza (757.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Formularz zgłoszeniowy (42.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Stanisław Bartski
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Stanisław Bartski
Data wprowadzenia:2017-10-25 15:14:31
Opublikował:Stanisław Bartski
Data publikacji:2017-10-25 15:16:47
Ostatnia zmiana:2017-10-25 15:20:56
Ilość wyświetleń:58
Urząd Gminy i Miasta Dobra
Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij