Początek formularza


Ogłoszenie nr 534889-N-2017 z dnia 2017-06-19 r.

Gmina Dobra: I część: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Strachocice długość 980 mb II część: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stawki długość 500 mb III część: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Młyny Piekarskie długość 500 mb IV część: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Linne –ETAP I długość 730 mb
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobra, krajowy numer identyfikacyjny 52819000000, ul. plac Wojska Polskiego  10 , 62730   Dobra, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-63 279-90-11, , e-mail st.stasiak@wp.pl, , faks 0-63 279-90-11.
Adres strony internetowej (URL): http://dobra.nowoczesnagmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://dobra.nowoczesnagmina.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I część: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Strachocice długość 980 mb II część: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stawki długość 500 mb III część: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Młyny Piekarskie długość 500 mb IV część: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Linne –ETAP I długość 730 mb
Numer referencyjny: IGOŚR.271.4.2017.MŚ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Podział na zadania: 1. I część: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Strachocice długość 980 mb 2. II część: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stawki długość 500 mb 3. III część: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Młyny Piekarskie długość 500 mb 4. IV część: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Linne –ETAP I długość 730 mb W zakresie zadania nr 1: I ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe przy liniowych robotach drogowych wytyczenie przez geodetę wraz z zastabilizowaniem punktów – 0,98 km Zabezpieczenie znaków geodezyjnych – 4 szt. II ROBOTY ROZBIÓRKOWE Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość 6-10 cm – 10,0 m III REMONT PRZEPUSTÓW DROGOWYCH Remonty przepustów rurowych pod drogą - ławy żwirowe wraz z rozbiórka istniejącego przepustu oraz robotami ziemnymi – 18 m3 Remonty przepustów rurowych z rur PVC (nośność min. 40 t) o średnicy 30cm – 60 m Remont ścianek czołowych prefabrykowanych z betonu C16/20 dla przepustu z rur o średnicy 30 cm – 12 szt. IV JEZDNIA O NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ Profilowanie i zagęszczanie podłoża żwirowego , wykonywane mechanicznie warstwy konstrukcyjne nawierzchni (980m x 4.5m jezdnia +150 zjazdy) – 4560 m2 Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (980m x 4.5m jezdnia +150 zjazdy) - 4560 m2 Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 twardego, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm (980m x 4.5m jezdnia +150 zjazdy) - 4560 m2 Skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 (980m x 4.5m jezdnia +150 zjazdy) – 4560 m2 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR1, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. 5-10 t (980m x 4.0m jezdnia ) – 3920 m2 V ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Formowanie poboczy z gruntu gr. 10cm kat. I-II dostarczonego samochodami samowyładowczymi – 196 m3 Plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy w gruntach kat.I-III wraz z uzupełnieniem ziemią – 1960 m2 VI OZNAKOWANIE PIONOWE, POZIOME Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 – 3 szt. Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm z przyspawanymi poprzeczkami na wysokości 30-40cm od spodu rury + 0,06 m3 betonu – 3 szt. VII INWENTARYZACJA POWYKONAWCZA Inwentaryzacja powykonawcza – 5 egz. W zakresie zadania nr 2: I ROBOTY POMIAROWE Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym – 0,5 km Inwentaryzacja powykonawcza – 1 kpl. (5 egz.) II PRZEPUSTY Przepusty rurowe pod zjazdami - ława fundamentowa żwirowa (12*0.2*0.6) – 1,440 m3 Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PCV o śr. 40 cm – 12,0 m Umocnienie skarp kanałów narzutem kamiennym na betonie - 8,0 m2 III PODBUDOWA Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI - 2211,54 m2 Wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu żwiru grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 2211,54 m2 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - 2211,54 m2 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 5 cm - 2211,54 m2 IV NAWIERZCHNIA Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm - 2061,54 m2 V ZJAZDY Nawierzchnia żwirowa - dolna warstwa jezdni rozścielana ręcznie - grubość po zagęszczeniu 15 cm – 70 m2 VI ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Wykonanie poboczy - grubość warstwy po zag. 15cm – 930,0 m2 Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi- odtworzenie rowu przy drodze powiatowej – 80,0 m3 VII URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm – 4 szt. Przymocowanie tablic znaków drogowych informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 – 3 szt. Przymocowanie tablic znaków drogowych- lustro drogowe – 1 szt. W zakresie zadania nr 3: I ROBOTY POMIAROWE Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym – 0,5 km Inwentaryzacja powykonawcza – 1 kpl. (5 egz.) II PRZEPUSTY Przepusty rurowe pod zjazdami - ława fundamentowa żwirowa – 1,56 m3 Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PCV o śr. 40 cm – 13,0 m Umocnienie skarp kanałów narzutem kamiennym na betonie – 8,0 m III PODBUDOWA Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI - 2191,0 m2 Wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu żwiru grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 2191,0 m2 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - 2191,0 m2 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 5 cm - 2191,0 m2 IV URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm – 3,0 szt. Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 – 3,0 m V NAWIERZCHNIA Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm – 2041,0 m2 VI ZJAZDY Nawierzchnia żwirowa - dolna warstwa jezdni rozścielana ręcznie - grubość po zagęszczeniu 15 cm – 35,0 m2 VI ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Wykonanie poboczy - grubość warstwy po zag. 15cm – 905,0 m2 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi- odtworzenie rowu przy drodze powiatowej – 80,0 m3 W zakresie zadania nr 4: I ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe przy liniowych robotach drogowych wytyczenie przez geodetę wraz z zastabilizowaniem punktów. – 0,75 km Zabezpieczenie znaków geodezyjnych – 5 szt. Zabezpiecznie rurą osłonową kabla telefonicznego - Arot fi 110 – 290,0 m II ROBOTY ROZBIÓRKOWE Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość 6-10 cm – 40,0 m Rozebranie oporników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej wraz z ławą betonową – 30,0 m Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowawczym na odl. 5 km – 3,0 m III CIĘCIA PIELĘGNACYJNE, KARCZOWANIE PNI Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć gęstych powyżej 60 % powierzchni – 0,1 ha Usunięcie z poboczy wysokiej trawy powyżej 60 % powierzchni – 0,2 ha Ręczne obcinanie suchych gałęzi drzew i gałęzi wchodzących w skrajnię drogi – 150,0 szt. IV STUDZIENKI ŚCIEKOWE Przykanaliki z rur PVC o śr. 200 mm – 20,0 m Wykonanie przecisku pod jezdnią z rur PVC o śr. 200 mm – 11,0 m Remont ścianek czołowych prefabrykowanych z betonu C16/20 dla przepustu z rur o średnicy 20 cm – 2,0 szt. V POSZERZENIA NAWIERZCHNI JEZDNI – SKRZYŻOWANIE Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 25 m3 w gruncie kat. I-II z transportem urobku na odległość do 5 km samochodami samowyładowczymi – 45,0 m2 Mechaniczne profilowanie i zagęszenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr.kat. I-IV – 45,0 m2 Warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego zagęszczana mechanicznie - 10 cm grub.po zagęszcz. – 45,0 m2 Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 lub 0/63 twardego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 – 45,0 m2 Skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy i nawierzchni bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 - 0,7kg kg/m2 – 45,0 m2 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR1, grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. 5-10 t – 45,0 m2 VI JEZDNIA O NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ Profilowanie i zagęszczanie podłoża żwirowego, wykonywane mechanicznie warstwy konstrukcyjne nawierzchni (750m x 4.5m jezdnia + 50m2 skrzyżowania) – 3375,0 m2 Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (750m x 4.5m jezdnia + 50m2 skrzyżowania) - 3375,0 m2 Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 twardego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm (750m x 4.5m jezdnia + 50m2 skrzyżowania) - 3375,0 m2 Skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy; zużycie emulsji 0,8 kg/m2 (750m x 4.5m jezdnia + 50m2 skrzyżowania) - 3375,0 m2 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR1, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. 5-10 t (750m x 4.0m jezdnia + 50m2 skrzyżowania) – 3050,0 m2 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR1, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. 5-10 t nakładka na skrzyżowaniu skanalizowanym) – 320,0 m2 VII KRAWĘŻNIKI I OBRZEŻA Krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce cem - piaskowej wraz z ławą betonową C8/10 – 30,0 m VIII WJAZDY Koryta o głęb. Do 10cm wykonywane na całej szerokości przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego, w gruntach kat. II-IV – 720,0 m2 Górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego (żwiru), grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 720,0 m2 IX ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Formowanie poboczy z gruntu gr. 10cm kat. I-II dostarczonego samochodami samowyładowczymi – 1540,0 m3 Plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy w gruntach kat.I-III wraz z uzupełnieniem ziemią (770m x 1m x 2) – 154,0 m3 X OZNAKOWANIE PIONOWE , POZIOME Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 – 5,0 szt. Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm z przyspawanymi poprzeczkami na wysokości 30-40cm od spodu rury + 0,06 m3 betonu – 5,0 szt. XI Inwentaryzacja powykonawcza Inwentaryzacja powykonawcza – 5,0 egz. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290). Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. Określenie procentowej wartości ostatniej części wynagrodzenia za wykonanie umowy w sprawie zamówienia na roboty budowlane, zgodnie z art. 143a ust. 3 Ustawy. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę:min. 8 osób przez wykonawcę lub podwykonawcę: wszystkie roboty budowlane, drogowe wykonywane podczas realizacji zamówienia Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: na każde żądanie zamawiającego Wykonawca przedstawi do wglądu wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę z pracownikami . Zamawiający jest uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań w następujący sposób: na każde żądanie zamawiającego Wykonawca przedstawi zaświadczenie o odprowadzaniu składek do ZUS za te osoby (formularz ZUA) . Przewiduje się następujące sankcje za niespełnienie ww. wymagań w przypadku udowodnienia wykonawcy niespełnienie powyższego warunku zamawiający naliczy kary umowne w wysokości 0,1 % ceny brutto wynikającej z podpisanej umowy .

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45000000-7

45100000-8



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 731864,49
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe Dotyczy wszystkich części zamówienia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny i finansowy, tj.: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC na kwotę 100 000,00 zł - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 150 000,00 zł
Informacje dodatkowe Dotyczy wszystkich części zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów urzędowych określonych powyżej składa: a)Informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym przez Zamawiającego powyżej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym. Wykonawca dysponuje co najmniej: jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Dotyczy wszystkich części zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów urzędowych określonych powyżej składa: a)Informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym przez Zamawiającego powyżej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub nie podleganiu wykluczeniu – według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub nie podleganiu wykluczeniu – według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu 2. Formularz oferty 3. Wzór umowy 4. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej 5. Wykaz robót budowlanych 6. Wykaz osób 7. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia potencjału

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 6.500,00 zł w zakresie zadania nr 1 - 4.500,00 zł w zakresie zadania nr 2 - 4.500,00 zł w zakresie zadania nr 3 - 5.500,00 zł w zakresie zadania nr 4 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60,00

Okres gwarancji (minimum 36 miesięcy maksymalnie 60 miesięcy).

20,00

Udział procentowy samodzielnego wykonania zamówienia

20,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a. zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści b. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie c. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy d. polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-04, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

 

 

Dół formularza

Początek formularza

Dół formularza

 

Załączniki

Linne (2.5MB) Zapisz dokument  
Młyny Piekarskie (12.5MB) Zapisz dokument  
Przedmiary (639.5kB) Zapisz dokument  
Stawki (10.7MB) Zapisz dokument  
Strachocice (3.1MB) Zapisz dokument  
Ogłoszenie o zamówieniu (29.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Formularz ofertowy (10.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (9.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
oświadczenie o spełnianiu warunków oraz braku podstaw do wykluczenia (10kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
siwz (33.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wykaz osób (9.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wykaz robót budowlanych (9.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia potencjału (9.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wzór umowyLinne (112.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wzór umowyMłyny Piekarskie (113kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wzór umowyStawki (112.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wzór umowyStrachocice (112.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zbiorcze zestawienie ofert (59.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (2.8MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (307.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Stanisław Bartski
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Stanisław Bartski
Data wprowadzenia:2017-06-19 16:15:30
Opublikował:Stanisław Bartski
Data publikacji:2017-06-19 16:17:07
Ostatnia zmiana:2017-08-01 10:12:16
Ilość wyświetleń:1451