Z A R Z Ą D Z E N I E   Nr  1 / 2017

Burmistrza Dobrej

z dnia 02 stycznia 2017r.

 

 

w sprawie: sporządzenia i podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości gruntowej  położonej w Dobrej, gmina Dobra, oznaczonej numerem ewidencyjnym  1947/1 o pow. 0,0211 ha przeznaczonej do zbycia w  drodze bezprzetargowej.

 

             Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016r. poz. 446 z późn. zm.) w związku z art. 37 ust. 2 pkt. 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016r., poz. 2147) zarządza się co następuje:

 

§1

Z dniem 02.01.2017 roku podaje się do publicznej wiadomości wykaz dotyczący nieruchomości gruntowej położonej  w Dobrej, gmina Dobra, oznaczonej numerem ewidencyjnym  1947/1 o pow. 0,0211 ha zapisanej w księdze wieczystej  KN1T/00028322/4 przeznaczonej do zbycia w  drodze bezprzetargowej.  

§ 2

         

Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Dobrej.

 

§ 3

          

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

 

Burmistrz Dobrej

/-/ Andrzej Piątkowski