Zapraszam na XXI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 28 września 2016 r. (środa) o godz. 900 w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad :
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawy samorządu.
7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej.
8. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Dobra, informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego instytucji kultury za I półrocze 2016 roku.
9. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych - projekt Nr XXI/169/16,
2) zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych - projekt Nr XXI/170/16,
3) wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę części gruntu na czas nieoznaczony oraz na odstąpienie od obowiązującego przetargowego trybu zawarcia tych umów - projekt Nr XXI/171/16,
4) zapłaty podatków i opłat za pomocą innego instrumentu płatniczego, w tym instrumentu płatniczego, na którym przechowywany jest pieniądz elektroniczny– projekt Nr XXI/172/16,
5) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – projekt Nr XXI/173/16,
6) zmiany uchwały budżetowej na 2016 rok – projekt Nr XXI/174/16,
10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
11. Wolne wnioski.
12. Zamknięcie obrad.
Podstawa prawna udzielenia zwolnienia radnemu od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy: art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz.446)
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Sebastian Gwizdalski