na XIX sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 28 lipca 2016 r. (czwartek) o godz. 800 w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad :
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawy samorządu.
7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej.
8. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra - projekt Nr XIX/160/16,
2) szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - projekt Nr XIX/161/16,
3) wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę części gruntu na czas nieoznaczony oraz na odstąpienie od obowiązującego przetargowego trybu zawarcia tych umów – projekt Nr XIX/162/16,
4) przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny dla Gminy Dobra na lata 2016-2018 – projekt Nr XIX/163/16,
5) zmiany uchwały budżetowej na 2016 rok – projekt Nr XIX/164/16,
6) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2016-2026 – projekt Nr XIX/165/16,
9. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
10. Wolne wnioski.
11. Zamknięcie obrad.
Podstawa prawna udzielenia zwolnienia radnemu od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy: art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz.446)
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Sebastian Gwizdalski