Zapraszam na XIX sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się       w dniu  28 lipca 2016 r. (czwartek) o godz. 800 w sali konferencyjnej Centrum Kultury  w Dobrej.

 

Porządek obrad :

1.   Otwarcie Sesji.

2.   Stwierdzenie quorum.

3.   Przedstawienie porządku obrad.

4.   Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

5.   Interpelacje i zapytania radnych.

6.   Sprawy samorządu.

7.   Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z  działalności międzysesyjnej.

8.   Podjęcie uchwał w sprawie:

1)      uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra - projekt Nr XIX/160/16, 

2)     szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - projekt Nr XIX/161/16,

3)     wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę części gruntu na czas nieoznaczony oraz na odstąpienie od obowiązującego przetargowego trybu zawarcia tych umów – projekt Nr XIX/162/16,

4)     przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny  dla Gminy Dobra  na lata 2016-2018 – projekt Nr XIX/163/16,

5)     zmiany uchwały budżetowej na 2016 rokprojekt Nr XIX/164/16,

6)     zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2016-2026 – projekt Nr XIX/165/16,

 

9. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

10. Wolne wnioski.

11. Zamknięcie obrad.

 

 

Podstawa prawna udzielenia zwolnienia radnemu od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy: art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz.446)

  

                                                                                            Przewodniczący

    Rady Miejskiej w Dobrej                        
 /-/ Sebastian Gwizdalski