Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

dobra.nowoczesnagmina.pl/


Dobra: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Dobra - etap IV przebudowa ul. Wiatraki i ul. Mickiewicza
Numer ogłoszenia: 158321 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobra , plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 279-90-11, faks 0-63 279-90-11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Dobra - etap IV przebudowa ul. Wiatraki i ul. Mickiewicza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Dobra - etap IV przebudowa ul. Wiatraki i ul. Mickiewicza Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Ulica Wiatraki: a) ROBOTY POMIAROWE I PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - 0,39 km b) ROBOTY ROZBIÓRKOWE Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 784,0 m Rozebranie ław pod krawężniki z betonu - 50,96 m3 Rozebranie chodników, z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 1530,0 m3 Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 1- trylinka, bloczki betonowe - 60,0 m2 Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i żelbetowych na odległość do 1 km - 121,53 m3 c) ROBOTY ZIEMNE Wykopy oraz przekopy -wykonanie koryta głębokości 30 cm pod zjazdy z wywiezieniem na odl 5 km - 156,00m3 Wykopy oraz przekopy -wykonanie koryta głębokości 10 cm pod chodnik z wywiezieniem na odl 5 km - 134,10 m3 d) KRAWĘŻNIKI Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x30x22x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 133,0 m Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 621,0 m Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 98,0 m Ława pod krawężniki betonowa z oporem - 51,55 m3 Ława pod krawężniki betonowa z oporem - 4,85 m3 e) ŚCIEK Ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej w dwóch rzędach na ławie betonowej - 719,0 m f) CHODNIK Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-II - 1341,0 m2 Obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm na podsypce cem. piaskowej z wyp.spoin piaskiem - 1016,0 m Ława pod obrzeza betonowa z oporem - 15,24 m3 Podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym - 5 cm grubość warstwy po zagęszczeniu - 1341,0 m2 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej grubość 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 1341,0 m2 g) ZJAZDY Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie - grubość warstwy po zag. 10 cm - 580,0 m2 Podbudowa betonowa - Beton C12/15 - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 580,0 m2 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej czerwonej grubość 8 cm na 5 cm podsypce cementowo-piaskowej - 580,0 m2 h) JEZDNIA Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km - 1300,0 m2 Nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa wyrównawcza o grubości po zagęszczeniu 3cm - 2600,0 m2 Nawierzchnia z betonu asfaltowego dla KR-1 - warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu 4 cm - 2600,0 m2 i) URZADZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 60 mm - 14,0 szt. Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 - 13,0 szt. Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 - 1,0 szt. Przymocowanie tabliczek typu T - 4,0 szt. Ręczne malowanie przejść dla pieszych na jezdni farbą chlorokauczukową - 36,0 m2 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej- nawierzchnia progów zwalniających - 44,40 m2 Podbudowa betonowa- grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm- progi zwalniające - 44,40 m2 j) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE I TOWARZYSZĄCE Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych- studzienki rewizyjne - 14,0 szt. Regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych - studni telekomunikacyjnej wraz z wymianą pokrywy - 1,0 szt. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 3,0 szt. Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 7,0 szt. Humusowanie terenu przyległego wraz z obsianiem trawą przy grubość warstwy humusu 10 cm - 1450,0 m2 2. Ulica Mickiewicza a) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - 113 m Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 1 kpl. - min 5 egzemplarzy b) ROBOTY ROZBIÓRKOWE Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 2 km - 70 m2 Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 10,0 m c) ODWODNIENIE Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.60 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi wykopy pod kanalizację - 130,00 m3 Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 800 mm w gotowym wykopie o głębokości 2 m - 3 szt. Studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm bez osadnika i bez syfonu - 6 szt. Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm - 101,0 m Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm- przykanaliki - 18,0 m d) KRAWĘŻNIKI Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30x100cm z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C12/15 na podsypce cementowo-piaskowej - 151,0 m Krawężniki betonowe wystające łukowe o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C 12/15 na podsypce cementowo-piaskowej - łukowe R-6m - 2 szt. łukowe R-2 - 1 szt. łukowe R-1 - 1 szt. - razem 26,80 m Krawężniki betonowe wjazdowe o wymiarach 15x22 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C 12/15 na podsypce cementowo-piaskowej - 31,0 m Krawężniki betonowe skośne o wymiarach 15x30/22 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C 12/15 na podsypce cementowo-piaskowej - 9,0 m Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 12x25 cm na ławie betonowej z betonu C 12/15 - 45,0 m e) NAWIERZCHNIA Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.60 m3 w gruncie kategorii III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi wykonanie koryta pod jezdnię głęb. 0,38m - 249,47 m3 Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odcinającej z piasku w korycie drogi - grubość warstwy po zag. 15 cm - 614,50 m2 Podbudowa tłuczniowa - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - tłuczeń kamienny 31,5/63 - 614,50 m2 Podbudowa tłuczniowa - warstwa górna o grubość po zagęszczeniu 8 cm- tłuczeń kamienny 0/31,5 - 614,50 m2 Nawierzchnia z betonu asfaltowego dla KR 1 - warstwa ścieralna - grubość po zagęszcz.5cm - 684,50 m2 f) CHODNIK Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.4 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi wykonanie koryta głęb. 0,2m - 27,40 m3 Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod chodnik - 137,00 m2 Obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 grub. 3cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 74,50 m Podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym - 5 cm grubość warstwy po zagęszczeniu - 137,0 m2 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na 5 cm podsypce cementowo-piaskowej - 137,0 m2 g) WJAZDY Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.4 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi wykonanie koryta głęb. 0,41m - 17,64 m3 Krawężniki betonowe wtopione na zakończeniu wjazdów o wymiarach 12x25 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C 12/15na podsypce cementowo-piaskowej - 22,0 m Podbudowa betonowa z betonu C8/10 - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 49,0 m2 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej czerwonej grub. 8 cm na 3 cm podsypce cementowo-piaskowej - 49,0 m2 h) OZNAKOWANIE Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm - 6 szt. Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 - 6 szt. Mechaniczne malowanie linii na przejściach dla pieszych farbą chlorokauczukową - 24 m2 Lustro drogowe uliczne fi 600mm ze stali nierdzewnej - 1 szt. i) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Humusowanie terenów zieleni przy grubość warstwy humusu 10 cm z obsianiem trawą - 130,0 m2 Regulacja pionowa studzienek sanitarnych - 5 szt. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 4 szt. Założenia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót (kosztorys ofertowy - ślepy). Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załącznik do SIWZ. I tak: 2) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej placu budowy, zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz zawrzeć w cenie oferty wszystkie koszty za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4) Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 5) Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 6) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 7) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 9) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii w przypadku gdy prowadzenie robót budowlanych będzie wymagało poboru wody i energii. Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii z gestorami sieci nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. 10) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 11) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres zadeklarowany w ofercie, liczony od daty końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 12) Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 13) Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 14) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. 15) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych wykona we własnym zakresie projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy, mając na uwadze, że przedmiotową drogą poruszają się samochody dostawcze o nacisku na pojedynczą oś powyżej 10 T, i oznakuje odpowiednio teren budowy. Uwaga: Gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.12.10.06-6, 45.23.32.20-7, 45.23.33.14-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 18105.62 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 86 8557 0009 0300 0172 2003 0011 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadania polegające na wykonaniu nawierzchni z masy bitumicznej o wartości minimum 500 000,00 zł oraz w zakresie budowy chodnika o wartości minimum 200 000,00 zł każde.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadania polegające na wykonaniu nawierzchni z masy bitumicznej o wartości minimum 500 000,00 zł oraz w zakresie budowy chodnika o wartości minimum 200 000,00 zł każde.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny i finansowy, tj.: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC na kwotę min. 200 000,00 zł - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 200 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ - kosztorys ofertowy stawi element oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dobrej Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2016 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Dobrej Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, Sekretariat Pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie