Z A R Z Ą D Z E N I E   Nr 25/ 2016

Burmistrza Dobrej

z dnia 01 lipca 2016r.

 

 

w sprawie sporządzenia i podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości gruntowej, przeznaczonej do sprzedaży w drodze przetargu nieograniczonego.

 

             Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016r. poz. 446 ze zm. ) w związku z art. 35 ust.1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2015r., poz. 1774 ze zm.) zarządza się, co następuje:

 

§1

  1. Podaje się do publicznej wiadomości wykaz dotyczący nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Dobra, gm. Dobra, oznaczonej numerem ewidencyjnym   1730/22 o pow. 0,0469 ha przeznaczonej do sprzedaży w drodze przetargu nieograniczonego, szczegółowo opisanej w załączniku do niniejszego zarządzenia.
  2. Wykaz, o którym mowa w ust. 1,  podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w  Dobrej, na okres 21 dni.  
  3. Informację o wywieszeniu wykazu podaje się do publicznej wiadomości  przez ogłoszenie w prasie lokalnej - Echo Turku oraz na stronie internetowej Urzędu : http://dobra24.pl, a także w Biuletynie Informacji Publicznej:   http://dobra.nowoczesnagmina.pl.

 

§ 2

 

Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Dobrej.

 

§ 3

          

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Burmistrz Dobrej

/-/ Andrzej Piątkowski