Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Dobrej

Kolorowy pasek

Zaproszenie na XIV Sesję Rady Miejskiej w Dobrej

Zapraszam na XIV sesję nadzwyczajną Rady Miejskiej w Dobrej, zwołaną na wniosek Burmistrza Dobrej z dnia 3 marca b.r., która odbędzie się w dniu 10 marca 2016 r. (czwartek)  o godz. 1200 w Sali konferencyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrej

Porządek obrad.

1.    Otwarcie Sesji.

2.    Stwierdzenie quorum.

3.    Przedstawienie porządku obrad.

4.    Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

5.    Interpelacje i zapytania radnych.

6.          Podjęcie uchwał w sprawie:

1)       wyznaczenia Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej do realizacji ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci projekt Nr XIV/128/16,

2)       uchwalenia Statutu Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej – projekt Nr XIV/129/16,

3)       przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dobra w 2016 r. – projekt Nr XIV/130/16,

4)       wyrażenia zgody na nabycie w drodze darowizny przez Gminę Dobra nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w obrębie Skęczniew gm. Dobra – projekt Nr XIV/131/16,

5)       wyrażenia zgody na nabycie w drodze darowizny przez Gminę Dobra nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w obrębie Skęczniew gm. Dobra – projekt Nr XIV/132/16,

6)       udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej z budżetu Gminy Dobra dla Powiatu Tureckiego na dofinansowanie realizacji zadania powiatu usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest – projekt Nr XIV/133/16,

7)       zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia „Planu Gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Dobra”- projekt Nr XIV/134/16, 

8)       udzielenia pomocy finansowej Województwu Wielkopolskiemu na dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji w ramach programu likwidacji zagrożeń na dojściach do szkół dzieci i młodzieży na drogach wojewódzkich – projekt Nr XIV/135/16,

9)       określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych na rok 2016 – projekt Nr XIV/136/16,

10)    zmiany uchwały budżetowej na 2016 rok – projekt Nr XIV/137/16,

 

7.    Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

8.    Wolne wnioski.

9.    Zamknięcie obrad.

 

Podstawa prawna udzielenia zwolnienia radnemu od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy: art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1515  j. t.)

                                                                 

                                                           

                                                    Przewodniczący

                Rady Miejskiej w Dobrej

                   /-/ Sebastian Gwizdalski

Metadane

Źródło informacji:Stanisław Bartski
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Stanisław Bartski
Data wprowadzenia:2016-03-07 14:10:58
Opublikował:Stanisław Bartski
Data publikacji:2016-03-07 14:12:32
Ostatnia zmiana:2016-03-07 14:15:46
Ilość wyświetleń:304

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij