Z A R Z Ą D Z E N I E   Nr 7/ 2016

Burmistrza Dobrej

z dnia 08.02.2016r.

 

 

w sprawie sporządzenia i ogłoszenia wykazu obejmującego grunty celem ustawienia na nich kontenerów do zbiórki odzieży używanej do oddania w dzierżawę  na okres trzech lat.

 

             Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015r. poz. 1515 ze zm.) w związku z art.35 ust.1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2015 r., poz. 782 ze zm.) zarządza się, co następuje:

 

§1

  1. Przeznacza się do oddania w dzierżawę na okres trzech lat powierzchnię gruntów celem ustawienia na nich pojemników metalowych ( kontenerów) o wymiarach 1x1x2,1(szer.gł.wys.) na terenie nieruchomości będących własnością Gminy Dobra szczegółowo opisanych w załączniku do niniejszego zarządzenia.
  2. Szczegółowe warunki dzierżawy zostaną ustalone w umowie dzierżawy.

 

§ 2

 

  1. Wykaz, o którym mowa w §1 ust. 1  podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w  Dobrej, na okres 21 dni.
  2. Informację o wywieszeniu wykazu podaje się do publicznej wiadomości  przez ogłoszenie w prasie lokalnej – Echo Turku  oraz  na stronie internetowej Urzędu http://dobra24.pl, a także w Biuletynie Informacji Publicznej: http://dobra.nowoczesnagmina.pl.

 

 

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Dobrej.

 

§ 3

          

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

Burmistrz Dobrej

/-/ Andrzej Piątkowski