Zapraszam na XII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu

29 grudnia 2015 r. (wtorek) o godz. 900 w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej.

 

 

Porządek obrad:

1.         Otwarcie Sesji.

2.         Stwierdzenie quorum.

3.        Przedstawienie porządku obrad.

4.        Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

5.        Interpelacje i zapytania radnych.

6.        Sprawy samorządu.

7.        Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej.

8.          Podjęcie uchwał w sprawie:

1)    zmiany uchwały budżetowej na 2015 rok – projekt Nr XII/120/15,

2)    zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2015-2026 – projekt Nr XII/121/15,

9.        Podjęcie uchwały w sprawie:

1)     uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na

lata 2016-2026 - projekt Nr XII/122/15,

2)        udzielenia pomocy finansowej Województwu Wielkopolskiemu- projekt Nr XII/123/15

10.      Podjęcie budżetu Gminy Dobra na 2016 r. (nr XII/124/15)

1)         przedstawienie projektu uchwały budżetowej,

2)         odczytanie opinii Komisji,

3)         odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,

4)         przedstawienie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały budżetowej ,

5)         dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie,

6)         głosowanie nad przyjęciem uchwały budżetowej,

11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

12. Wolne wnioski.

13. Zamknięcie obrad.

 

 

Podstawa prawna udzielenia zwolnienia radnemu od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy: art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1515 j. t.)

        Przewodniczący

    Rady Miejskiej w Dobrej

    /-/ Sebastian Gwizdalski