Zapraszam na XII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu
29 grudnia 2015 r. (wtorek) o godz. 900 w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawy samorządu.
7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej.
8. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) zmiany uchwały budżetowej na 2015 rok – projekt Nr XII/120/15,
2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2015-2026 – projekt Nr XII/121/15,
9. Podjęcie uchwały w sprawie:
1) uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na
lata 2016-2026 - projekt Nr XII/122/15,
2) udzielenia pomocy finansowej Województwu Wielkopolskiemu- projekt Nr XII/123/15
10. Podjęcie budżetu Gminy Dobra na 2016 r. (nr XII/124/15)
1) przedstawienie projektu uchwały budżetowej,
2) odczytanie opinii Komisji,
3) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
4) przedstawienie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały budżetowej ,
5) dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie,
6) głosowanie nad przyjęciem uchwały budżetowej,
11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
12. Wolne wnioski.
13. Zamknięcie obrad.
Podstawa prawna udzielenia zwolnienia radnemu od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy: art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1515 j. t.)
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Sebastian Gwizdalski