Zapraszam na XI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 10 grudnia 2015 r. (czwartek) o godz. 900 w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawy samorządu.
7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej.
8. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.
9. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2014/2015.
10. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) obniżenia średniej ceny żyta przyjmowaną jako podstawę obliczenia podatku rolnego w 2016 r.- projekt Nr XI/102/15,
2) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości w roku podatkowym 2016 – projekt Nr XI/103/15,
3) określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych na rok 2016 – projekt Nr XI/104/15,
4) określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji dla celów podatkowych – projekt Nr XI/105/15,
5) określenia stawek opłaty targowej, zarządzenia jej poboru w drodze inkasa, określenia inkasenta i wysokości wynagrodzenia za inkaso – projekt Nr XI/106/15,
6) zwolnień w podatku od nieruchomości- projekt Nr XI/107/15
7) wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej – projekt Nr XI/108/15,
8) wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości gruntowej – projekt Nr XI/109/15,
9) wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na czas nieoznaczony nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem po byłej szkole podstawowej oraz na odstąpienie od obowiązującego przetargowego trybu zawarcia tej umowy – projekt Nr XI/110/15,
10) Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla Gminy Dobra na 2016 rok – projekt Nr XI/111/15,
11) „Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Dobra na 2016 rok- projekt Nr XI/112/15,
12) zgłoszenia Sołectwa Miłkowice oraz Sołectwa Potworów do programu „Wielkopolska Odnowa Wsi 2013-2020”- projekt Nr XI/113/15,
13) przyjęcia „Zintegrowanej Strategii Rozwoju Gospodarczego Gmin Powiatu Tureckiego na lata 2015-2025”- projekt Nr XI/114/15,
14) zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków - projekt Nr XI/115/15,
15) wyrażenia stanowiska o potrzebie udzielenia pomocy finansowej Województwu Wielkopolskiemu - projekt Nr XI/116/15,
16) przyjęcia zmiany statutu Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto Czysta Gmina”- projekt Nr XI/117/15
17) zmiany uchwały budżetowej na 2015 rok – projekt Nr XI/118/15,
18) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2015-2026 – projekt Nr XI/119/15,
11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
12. Wolne wnioski.
13. Zamknięcie obrad.
Podstawa prawna udzielenia zwolnienia radnemu od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy: art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1515 j. t.)
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/Sebastian Gwizdalski