BURMISTRZ DOBREJ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE
STANOWISKO PRACY
ds. sekretariatu
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office), kserokopiarek
Wymagania niezbędne pozostałe
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
2. Korzystanie w pełni z praw publicznych.
3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.
4. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów prawa samorządowego i administracyjnego
2. Znajomość przepisów prawnych regulujących problematykę na stanowisku:
- kodeks postępowania administracyjnego,
- instrukcja kancelaryjna.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Realizacja zagadnień związanych z:
- obsługą interesantów Urzędu Miejskiego w Dobrej,
- zaopatrzeniem w materiały biurowe i prowadzeniem gospodarki materiałowej w tym zakresie,
- obsługa kserokopiarek,
- prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej,
- prowadzeniem ewidencji prawa wewnętrznego,
- prowadzeniem dokumentacji z kontroli wewnętrznej i zewnętrznej urzędu i jednostek organizacyjnych,
- obsługa i rejestracją korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- obsługą zebrań z przedstawicielami jednostek pomocniczych,
- prowadzeniem spraw z zakresu ochrony zdrowia,
- nadzorem tablic ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej.
Wymagany staż pracy:
Minimum 1 rok w administracji.
Wymagane dokumenty:
List motywacyjny, życiorys (CV), kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe, kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje.
Oferty w zamkniętych kopertach z umieszczonym na nich imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz adnotacją: ,,Konkurs na stanowisko ds. sekretariatu’’ należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10 w terminie do godz. 15.00 dnia 24 sierpnia 2015 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Do dokumentów aplikacyjnych należy dołączyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 j. t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202 j. t.).
Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy spełnią wymagania formalne odbędzie się w terminie 7 dni od zakończenia przyjmowania ofert.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://dobra.nowoczesnagmina.pl), strona - dobra24.pl oraz tablicy informacyjnej w UM Dobrej bezpośrednio po podpisaniu umowy o pracę z kandydatem, który uzyska najwyższą liczbę punktów zgodnie z wymogami regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Dobrej.
Burmistrz Dobrej /-/ Andrzej Piątkowski
Dobra, dn. 07.08.2015 r.